وام جدید بانک کارآفرین؛ طرح کارا چه شرایط و ویژگی هایی دارد؟

شرکت‌های دولتی و خصوصی و به طور کلی افراد حقوقی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک کارآفرین پرداخت می‌کنند، امکان درخواست برای وام «کارا» این مجموعه را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، وام کارا سقف مشخصی ندارد و با توجه به میزان حقوق و دستمزد کارکنان هر مجموعه تعیین می‌شود. اما به صورت کلی شرکت‌ها و موسساتی که مایل به استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید در یکی از شعب بانک کارآفرین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. داشتن اعتبار شغلی و توانایی پرداخت کارکنان ضمانت اصلی برای پرداخت این تسهیلات محسوب می‌شود. سود این تسهیلات 23 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به کارکنان ارگان‌ متقاضی تعیین می‌شود. در کل اگر تعداد کارکنان یک سازمان یا نهادی زیر 500 نفر باشد، حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام، بدون توجه به مبلغ آن، شش ماه خواهد بود. در غیر این صورت حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 16 ماه نیز می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بانک کارآفرین در چه سالی شکل گرفت و چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

بانک کارآفرین یک بانک خصوصی است که با مشارکت اعضا انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون این مجموعه انواع خدمات اینترنت بانک، تبدیل حساب وکالتی، پرداخت قبوض، همراه بانک، استعلام ضمانت نامه، انواع طرح‌های تسهیلاتی و وام‌های تکلیفی، حوالجات ارزی، اپلیکیشن هم آفرین، افتتاح انواع سپرده و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

در حال حاضر این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات ذکر شده، می‌کوشد تا با استراتژی منسجم، ضمن افزایش اشتغال و کارآفرینی برای جوانان، پیشتاز صنعت بانکداری نوین در کشور باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام جدید بانک کارآفرین؛ طرح کارا چه شرایط و ویژگی هایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز