جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

تور لحظه آخری-کاماپرس

طرح «حامی کارت» بانک ملت تنها برای خرید کالاهای مختلف تبیین شده است. متقاضیان برای دریافت این وام 200 میلیون تومانی باید سپرده قرض الحسنه و گردش حساب مدنظر بانک ملت را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 200 میلیون تومانی حامی کارت به آن دسته از متقاضیان تعلق می‌گیرد که قبلا از این تسهیلات استفاده نکرده و مایل به خرید کالاها و محصولات مورد نظر خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت باشند. این وام در قالب عقد مرابحه بوده و به صورت کارت در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد. طبق اعلام بانک ملت، متقاضیان پس از دریافت تسهیلات 200 میلیونی خرید کالاها به انجام خریدهای مورد نیاز خود در طول ماه بپردازند و در صورت پرداخت مانده بدهی بعد از دریافت صورتحساب، مجددا از اعتبار کارت به صورت مستمر و ماهیانه در طول سال بهره ببرند. در

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ضمانت، نرخ سود و دیگر اطلاعات مهم وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

درخواست کنندگان این تسهیلات باید سه ضامن رسمی داشته باشند. سود این وام با توجه به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود و طبق اعلام بانک ملت، بین هفت تا 18 درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

  1. فرهادمرادی گفته:

    همش دروغ میگن من یک سال صد میلیون تو حساب خواباندم .آخرش وام هم بهم ندادن.ایرادهای الکی ازم گرفتن .فقط روز اول میری حساب باز میکنی ازت استقبال میکنن.بعدش بری برای وام انگاربدهکارشان هستی.جواب آدم نمیدن.ضامن معتبر بردم دست آخرمیگه بودجه نیست.خداازشان راضی نباشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز