هر آنچه باید درباره هیوندای سوناتا 2024 بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

هیوندای سوناتا در سال 2024 بیشتر به سبک و سیاق قلدرانه‌اش می‌بالد و علاوه بر آن تمرکز زیادی بر روی بهبود ایرودینامیک و درگیر بودن راننده با کنترل خودرو گذاشته است. در نمای خارجی جلو و عقب نیز آیتم‌های جدیدی به چشم می‌خورند و چراغ‌های جلو بازطراحی شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کابین داخلی هیوندای سوناتا مدل 2024 جادارتر از گذشته و طراحی آن نیز به‌روزتر است. یک نمایشگر 12.3 بزرگ دو قسمتی نیز طراحی شده که از پشت فرمان تا روی داشبورد گسترش می‌یابد. این نمایشگرهای عریض هم به عنوان سیستم تفریح و سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم اطلاعات مهم را برای راننده نمایش می‌دهند.

نمای کلی کابین داخلی بسیار لوکس به نظر می‌رسد و برای این که حال و هوای اسپرت‌تری پیدا کند، تیپ N Line به صندلی‌های اسپرت‌تر مجهز شده و سبک و سیاقی تهاجمی‌تر دارد.

راز آسمان پایتخت

 هیوندای سوناتا مدل 2024 در دو تیپ SEL و N Line در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. از تجهیزاتی که در هر دو تیپ وجود دارد، می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی و قابل تنظیم راننده، کنترل آب و هوای دو نقطه‌ای، دسترسی بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و نمایشگر دوقلوی 12.3 اینچی اشاره کرد. تیپ N Line سیستم صوتی Bose به همراه 12 بلندگو، مسیریاب، شارژر وایرلس، آینه الکتروکرومیک و سانروف را نیز به این تجهیزات اضافه می‌کند.

تیپ پایه SEL به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است که 191 اسب بخار نیرو و 245 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و چنانچه این موتور به توربوشارژر مجهز شود می‌تواند 290 اسب بخار نیرو و 421 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس تیپ SEL از نوع هشت سرعته اتوماتیک بوده، ولی تیپ N Line به یک گیربکس دقیق‌تر دوکلاچه مجهز شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز