بهترین کمپر برای مسافرت + قیمت و تجهیزات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی سیتروئن به تازگی از یک کمپر به نام هالیدیز رونمایی کرده که نشان دهنده توجه این خودروساز فرانسوی به مسافرت و تجربه کردن یک سفر بی‌دردسر و لذت بخش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیتروئن هالیدیز رقیب مستقیم فورد ترانزیت کاستم نوگت، داچیا جاگر اسلیپ پک و فولکس واگن کالیفرنیا به شمار می‌آید و چنانچه پژو اکسپرت و اپل ویوارو نیز در سال 2024 مورد بازنگری قرار بگیرند از دیگر رقبای این کمپر محسوب خواهند شد.

سیتروئن هالیدیز در واقع نسخه فیس‌لیفت شده سیتروئن اسپیس‌تورر (Citroen Spacetourer) است که به منظور کاربردی بودن آن در سفرهای کمپینگ، کمپانی سازنده تجهیزات رفاهی زیادی به آن اضافه کرده است. یک چادر سقفی به همراه تختخواب روی سقف آن به چشم می‌خورد و صندلی‌های ردیف دوم نیز تا می‌شوند و دو نفر به راحتی می‌توانند روی آن بخوابند.

قسمت آشپزخانه دارای سینک و دو اجاق گاز است و یک یخچال کوچک 16 لیتری نیز در آن تعبیه شده است. هر دو صندلی‌های جلو نیز به گونه‌ای می‌چرخند که یک فضای نشیمن ایجاد می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در سیتروئن هالیدیز مدل 2024 تجهیزات استحمام فراموش نشده است و در قسمت عقب یک حمام با یک تانکر آب 25 لیتری قرار دارد. یک کنترل پنل قابل برنامه‌ریزی می‌تواند تهویه هوا و نورپردازی فراگیر داخل سیتروئن هالیدیز را بر عهده بگیرد. شارژر وایرلس تلفن همراه، دو درگاه یو اس بی و پریز برق 230 ولت نیز از دیگر تجهیزات داخل کابین است.

سیتروئن هالیدیز با دو موتور دیزل مختلف به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از یک موتور 2.0 لیتری 144 اسب بخاری با گیربکس شش سرعته دستی و یک موتور 177 اسب بخاری با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک.

سیتروئن هالیدیز در بهار 2024 روانه بازار می‌شود و قیمت آن تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است ولی انتظار می رود قیمتی بیش از 50 هزار پوند داشته باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سیتروئن
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز