رونمایی از خودروی برقی آفیلا ؛ محصول مشترک سونی و هوندا

چندی پیش کمپانی‌های سونی و هوندا تصمیم گرفتند با یکدیگر همکاری کنند و در نتیجه این تصمیم شرکت سونی هوندا موبیلیتی تاسیس شد. این شرکت از نسخه به روزرسانی شده سدان برقی آفیلا در نمایشگاه CES 2024 رونمایی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سدان برقی آفیلا (Afeela) چندین بار مورد بازنگری قرار گرفته است و نسخه‌ای که در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته می‌شود بسیار به مدل نهایی که روی خط تولید می‌رود شباهت خواهد داشت، به این ترتیب بهتر مشخص می‌شود در سال 2025 که محصول نهایی به بازار می‌آید باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم.

در نمای ظاهری آفیلا رد پاهایی از تویوتا کروان و لوسید ایر به چشم می‌خورد و احتمال دارد نسل بعدی هوندا آکورد آیتم‌هایی را از این سدان برقی به عاریت بگیرد.

راز آسمان پایتخت

سدان برقی آفیلا از دو موتور برقی بهره می‌برد که روی محورهای جلو و عقب تعبیه شده‌اند. هر یک از این موتورها 241 اسب بخار و در مجموع 482 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. باتری از نوع لیتیومی 91 کیلوواتی است و با برق DC شارژ می‌شود. شرکت سونی هوندا موبیلیتی تاکنون میزان برد این خودرو را اعلام نکرده است.

آفیلا یک سدان چهار در با بدنه‌ای صاف و سیال است و می‌تواند پنج سرنشین را در خودش جا بدهد. یک نمایشگر عریض و تمام دیجیتال نیز بر روی داشبورد به چشم می‌خورد که اطلاعات لازم را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سونیهوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز