آئودی کیو 8 مدل 2024 چه ویژگی هایی دارد ؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در جدیدترین به روزرسانی آئودی کیو 8 تغییرات چندانی اعمال نشده و مانند همیشه یک شاسی‌بلند جادار، زیبا و قدرتمند باقی مانده است. علاوه بر این، در فیس لیفت سال 2024 هنوز پیشرانه برقی بر روی آئودی کیو 8 سوار نشده و همچنان با موتور دیزلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسخه برقی شاسی‌بلند آئودی کیو 8 (Audi Q8) با نام کیو 8 ای-ترون (Q8 e-tron) به بازارهای جهانی عرضه شده است و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. آئودی کیو 8 یکی از زیباترین شاسی‌بلندهای بازار به شمار می‌آید و در این سگمنت رقبایی مانند بی ام و ایکس 6 و مرسدس بنز GLE کوپه را در مقابل خود دارد.

ممکن است این گونه به نظر برسد که موتورهای دیزلی از مد افتاده‌اند و چندان طرفداری ندارند ولی باید گفت شاسی‌بلندهایی مانند آئودی کیو8 هنوز هم برای هوادارانش جذابند و حاضرند برایش پول پرداخت کنند.

تیپ 50 TDI به یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری مجهز شده است که بسیار نرم و بی صدا کار می‌کند ولی در زمینه عملکرد هیچ کم و کاستی ندارد. این موتور می‌تواند فقط در دور 1500 دور بر دقیقه 282 اسب بخار نیرو و 600 نیوتن متر گشتاور تولید کند که میزان بسیار قابل توجهی است.

راز آسمان پایتخت

با وجود این که بدنه آئودی کیو8 ابعاد بزرگی دارد و قدری تنبلی طبیعی به نظر می‌رسد، ولی عملکرد عالی است و شتاب صفر تا 100 این شاسی بلند را به 6.1 ثانیه می‌رساند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز بسیار نرم عمل می‌کند و تعویض دنده‌هایی به جا دارد. نیروی موتور از طریق این گیربکس به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود.

آئودی کیو8 مدل 2024 می‌تواند به حداکثر سرعت 241 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : آئودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز