لکسوس آرسی اف مدل 2024 ؛ هیولایی قدرتمند بر روی پیست

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لکسوس آرسی اف مدل 2024 را می‌توان به هیولایی تشبیه کرد که تشنه حضور بر روی پیست مسابقه است تا توانایی‌ خود را به نمایش بگذارد. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده تا آدرنالین را در رگ‌ها پمپ کند و یک سواری پر شور و هیجان به ارمغان بیاورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محصولات کمپانی لکسوس به راحت و لوکس بودن‌ معروف هستند ولی بهتر است بدانید این سکه دو رو دارد و تولید قدرت و ایجاد عملکرد بالا ماهیت پنهان این محصولات پرطرفدار است.

لکسوس آرسی اف (RC F) مدل 2024 در واقع آمیزه‌ای است از چند لکسوس دیگر. قلب تپنده‌اش یک موتور 8 سیلندر است، نمای جلوی آن به سدان لکسوس جی اس شباهت دارد، از نمای جانبی یک کوپه زیباست و قسمت انتهایی آن از سدان لکسوس آی اس برگرفته شده است. علاوه بر این زیبایی‌های ظاهری، لکسوس آرسی اف خودرو قدرتمندی است و توانایی‌های خود را در هر جنبه‌ای از سواری به اثبات رسانده است.

راز آسمان پایتخت

در یک نگاه می‌توان فهمید که لکسوس آرسی اف برای حدود هشت سال، تغییر چندانی نکرده در حالی که رقبایش در این مدت چندین بار فیس لیفت کرده‌اند. در واقع، طراحان و مهندسان کمپانی لکسوس معتقدند لکسوس آرسی اف آن‌چنان کامل و بی‌نقص است که نیازی به ارتقا دادن آن نیست.

لکسوس آرسی اف مدل 2024 بیشتر به ماشین‌های اسپرت شباهت دارد تا یک سدان معمولی و  به همین خاطر به موتور هشت سیلندر 5.0 لیتری 2UR-GSE مجهز شده است.

موتور 2UR-GSE بسیار هوشمند است و توازن خوبی بین عملکرد و مصرف کم برقرار می‌کند. این موتور قدرتمند می‌تواند 472 اسب بخار نیرو و 535 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با وجود این میزان از قدرت و گشتاور و با توجه به حجم موتور، لکسوس آرسی اف در هر صد کیلومتر حدود 14 لیتر بنزین مصرف می کند که رقم خوبی به شمار می‌آید.

گیربکس لکسوس آرسی اف مدل 2024 از نوع هشت سرعته اتوماتیک است. شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه و حداکثر سرعت 270 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز