رنو کپچر 2024 با چهره ای تهاجمی تر به بازار می آید

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی رنو در نیمه سال 2023 سوپرمینی پرفروش خود یعنی رنو کلیو را فیس‌لیفت کرد و اکنون در حال کار بر روی کراس اوور رنو کپچر است تا دستی به سر و روی آن بکشد و نیمه اول سال 2024 با چهره‌ای جدید به بازار عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح‌هایی که از رنو کپچر به دست آمده است نشان می‌دهد که نمای این کراس اوور جمع و جور در سال 2024 تغییر می‌کند و قسمت جلو آن از زوایای تند و تیزتری برخوردار می‌شود. این نوع طراحی رنو کپچر را قدری از رنو کلیو دور کرده و به خودرو پرچمدار رنو آسترال نزدیک‌تر می‌کند.

در داخل کابین رنو کپچر 2024 نیز تغییراتی صورت خواهد گرفت و کیفیت مواد اولیه نیز بالاتر خواهد رفت. علاوه بر این، بیشتر تیپ‌ها به نمایشگر تفریحات و سرگرمی 9.3 اینچی و پنل ابزار 10 اینچی مجهز خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

رنو کپچر 2024 مانند گذشته با رنو کلیو از پلتفرمی مشترک استفاده می‌کند ولی به پیشرانه صرفاً بنزینی مجهز نخواهد بود، در عوض، به صورت تمام برقی و یا با یک پیشرانه هیبریدی مجهز به موتور 1.6 لیتری E-Tech در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

خبرهایی نیز به گوش می‌رسد که کمپانی رنو در سال 2026 و در نسل جدید رنو کپچر از موتورهای هیبرید پایه بنزینی و بسیار کم مصرفی استفاده کند که به صورت مشترک با کمپانی چینی جیلی تولید خواهد کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز