هوم سرویز؛ مستقل و موفق در میان پلتفرم‌های خدماتی

لست سکند

جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود. این جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس اهدا می‌کند. علاوه بر بخش داوری، در بخش نگاه مردمی، وبسایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جشنواره وب و موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جشنواره وب و موبایل اکنون به روزهای پایانی رسیده است و به زودی برندگان آن مشخص خواهند شد. مصاحبه‌ای با مهدی بهره‌‎ور، مدیرعامل و هم بنیانگذار شرکت هوم سرویز -کاندیدای برترین سایت و اپلیکیشن جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات شخصی و منزل- انجام شده‌است که در ادامه می‌خوانید.

هوم سرویز یک پلتفرم خدماتی است که در آن، هر شخصی بتواند برای انجام کارهای مورد نیازش، افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند. از سوی دیگر بستری برای افراد و سرویس‌دهنده‌ها هم است تا خدمات خود را به بهترین شکل معرفی و عرضه کنند. در واقع، هوم سرویز یک حلقه ارتباطی مناسب و مورد اطمینان بین مشتریان و متخصصان متعهد و حرفه‌ای است.

سامانه هوم سرویز از اواسط سال 1395 فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر با ارایه بیش از 400 نوع خدمات مختلف در حال ارائه خدمات در شهر تهران است و به زودی فعالیت خود را در شهرهای کرج، مشهد، اصفهان و شیراز نیز شروع خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

یک استارتاپ مستقل؛ سربلند از دل چالش‌ها

بهره‌ور معتقد است که هوم سرویس در مسیر پرتلاطم اکوسیستم استارتاپی ایران طبیعتا با چالش‌هایی مواجه شده است اما علیرغم تمام آن‌ها، توانسته عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد و تمامی روندها و شاخص‌های اصلی اعم از روندهای مالی، عملکردی، پروژه‌های توسعه‌ای و … همواره بازگو کننده روند رشد و پیشرفت این مجموعه هستند.

وی تاکید می‌کند که هوم سرویز تا امروز کسب و کاری کاملا مستقل و بدون هیچ گونه وابستگی به سازمان و نهادی بوده و بدون جذب سرمایه‌گذار رشد پایداری را رقم زده است که مثال‌زدنی است.

خانواه‌ای در گستره تهران

بنا بر توضیحات مدیرعامل این مجموعه، هوم سرویز با یک تیم 3 نفره شروع به کار کرد و در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر در این تیم کار می‌کنند.

به گفته بهره‌ور، اعضای تیم معتقدند که یک خانواده هستند، یک خانواده که هر روز در حال بزرگتر شدن است و با تخصص‌های مختلف از تیم مدیریتی، فنی، مارکتینگ، مالی، عملیات، پشتیبانی تا همیاران هوم سرویز با تخصص‌های مختلف از نظافت، برقکاری گرفته تا جوشکاری، بنایی، نقاشی و … بخش بزرگی از این خانواده را تشکیل می دهند. هم‌بنیان‌گذار هوم سرویز پیش‌بینی می‌کند تا انتهای سال 1401 تعداد تیم، به بیش از هشت هزار نفر افزایش پیدا کند.

از جشنواره وب و موبایل چه خبر؟

این شرکت امسال برای نخستین بار در جشنواره شرکت کرده است و این حضور، همزمان با لانچ سایت و اپلیکیشن جدید هوم سرویز اتفاق افتاد که به گفته بهره‌و، از منظر رابط کاربری، فیچرهای موجود و موضوعات فنی از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار است.

در حالیکه تمامی رقبای اصلی هوم سرویز در این رقابت شرکت کرده‌اند، اما بعد از داوری‌ها، این استارتاپ موفق در بین کاندیداهای نهایی در حوزه خدمات شخصی و منازل قرار گرفته است.

هوم سرویز: یک استارتاپ مستقل

خوشحالی مدیران هوم سرویز به خاطر استقلال ستارتاپ شان است؛ این مجموعه در دوره‌هایی از فعالیت خود، تلاش‌هایی برای جذب سرمایه گذار انجام داد اما عملکرد نامناسب برخی رقبا و ارزش گذاری‌های غیر منطقی و ارائه آمارهای عجیب، نگاه سرمایه‌گذاران را به این بخش منفی کرد. بنابراین، هوم سرویز ترجیح داد در مقطعی مناسب‌تر و البته با استراتژی منسجم‌تر و سطح بلوغ بالاتری نسبت به شراکت استراتژیک اقدام کند.

به گفته بهره‌ور حالا این مجموعه مذاکراتی را با برخی از سرمایه گذاران داخل و خارج از اکوسیستم آغاز کرده که احتمالا اوایل سال 1401 نتیجه آن مشخص خواهد شد.

مدیر هوم سرویز در پایان از چشم‌انداز این پلتفرم فرم گفت: استارتاپ ما در سال 1400 با تمرکز روی زیرساخت‌های خود اهم فنی، مارکتینگ و فرآیندهای داخلی و عملیاتی، سال آینده برنامه‌های خود را روی رشد و توسعه بازار و همکار‌ های مشترک و استراتژیک پایه‌ریزی کرده؛ امید است تا سال 1404 به برند مرجع خدمات در محل تبدیل شود.

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز