همکاری تپسی و فلایتو برای رسیدن به استانبول

همکاری جدیدی میان تپسی و فلایتو با هدف کاهش هزینه‌های سفر شکل گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از ایجاد همکاری میان تپسی و فلایتو برای کاربران امکاناتی همچون شرکت در قرعه‌کشی استانبول، استفاده از تخفیف 2 و 3 درصدی سفر فلایتو همچنین تخفیف سفر به فرودگاه با تپسی قرار داده شده است که در ادامه توضیحاتی درباره این امکانات داده می‌شود.

شرایط شرکت در قرعه‌کشی استانبول

متقاضیان شرکت درقرعه‌کشی سفر به استانبول می‌توانند وارد اپلیکیشن تپسی شوند سپس به بخش سفینه مراجعه و پس از آن میان محصولات منتخب فروشگاه یک تا 10 شانس سفر به استانبول را خریداری کنند. تپسی و فلایتو در پایان شهریورماه قرعه‌کشی را انجام می‌دهند و 4 برنده اعلام خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

چگونه می‌توان از تخفیف‌های تپسی و فلایتو استفاده کرد؟

دیگر امکاناتی که حاصل این همکاری است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند ارائه تخفیف 2 درصدی و تخفیف 3 درصدی است که تخفیف 2 درصدی شامل تمامی کاربران و تخفیف 3 درصدی شامل اولین خرید می‌شود. متقاضیان برای دریافت این تخفیف که روی پرواز یا هتل فعال خواهد بود ابتدا باید وارد اپلیکیشن تپسی شوند و با مراجعه به بخش سفینه و سپس فروشگاه از دسته‌بندی گردشگری کد تخفیف فلایتو را انتخاب و گزینه خرید را بزنند.

لازمه استفاده از تخفیف سفر به فرودگاه با تپسی خرید پرواز یا هتل از فلایتو است که با ورود به اپلیکشین تپسی و مراجعه به بخش کد تخفیف از لیست تخفیف‌ها می‌توان تخفیف فلایتو را فعال و سفر را ثبت و از این تخفیف استفاده کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : تپسیفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز