همه چیز درباره هلدینگ ملت و رتبه آن در بین 100 شرکت برتر کشور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هلدینگ ملت یکی از مجموعه‌های بانکی است که در بورس هم حضور دارد. این مجموعه در رتبه دوم لیست 100 شرکت برتر ایران، از منظر فروش، قرار گرفته است. در حال حاضر هم که پیش بینی می‌شود با داغ شدن مبحث مربوط به احتمال توافق، فروش این هلدینگ بالا برود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هلدینگ بانک ملت با نماد «وبملت» در بازار اول بورس عرضه می‌شود. ارزش بازاری این نماد در حال حاضر بیشتر از 70 هزار و 800 میلیارد تومان است. دولت، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی ملت و صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم سهامداران اصلی این مجموعه هستند.

اخبار مرتبط و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هلدینگ بانک ملت از چندین شرکت مانند فن آوران هوشمند بهسازان فردا، بهسازان ملت، مهندسی سیستم یاس ارغوانی، مسکن کارگران کارخانه خانه سازی ایرداک، ریسندگی و بافندگی بهریس اصفهان و … تشکیل شده است. این هلدینگ در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران طی سال 1399 به عنوان دومین شرکت پرفروش ایران شناخته و میزان فروش آن هم 103 هزار میلیارد تومان اعلام شد.

جزئیات بیشتر درباره هلدینگ ملت

این مجموعه از لحاظ دارایی هم در بین شرکت‌های مختلف بورسی طی سال 1399 توانست رتبه نخست را کسب کند. میزان دارایی این شرکت در سال گذشته به بیش از 768 هزار میلیارد تومان رسید. هلدینگ ملت توانسته برای 26 هزار و 662 نفر در سال 1399 شغل ایجاد کند و در این زمینه بین تمام شرکت‌های بورسی به رتبه سوم دست پیدا کند.

بانک ملت به دنبال افزایش سرمایه 55 هزار میلیارد ریالی از محل اندوخته تفاوت تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی و سود انباشته است. هلدینگ ملت خبر افزایش سرمایه مذکور را ماه پیش منتشر کرد و در صورت موافقت سازمان بورس، این مجموعه از لحاظ سرمایه خواهد توانست جایگاه اول را در بین بانک‌های بورسی به دست آورد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز