جزئیات وام بدون ضامن بانک مسکن + مبلغ اقساط

لست سکند

وام بدون ضامن از طریق تعدادی از بانک‌های تجاری کشور به کارمندان و بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. بانک مسکن هم یکی از محموعه‌های عامل برایپرداخت این تسهیلات است. طبق بخشنامه ارسالی به این بانک تنها افرادی امکان درخواست وام بدون ضامن را دارند که حقوق خود را از این مجموعه دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک مسکن هم مانند دیگر بانک‌های عامل پرداخت وام بدون ضامن، با شرایط مطرح شده از سوی بانک مرکزی این وام را به متقاضیان پرداخت می‌کند. اولین نکته درباره وام بدون ضامن بانک‌ مسکن، بازپرداخت اقساط با سود 8 درصد است که افراد باید به آن توجه کنند. این بانک حداکثر زمان بازپرداخت وام بدون ضامن را 48 ماه اعلام کرده است. البته این مدت زمان برای مبلغ وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی کمتر است و به 36 ماه می‌رسد.

اخبار جذاب روز را از دست ندهید:

راز آسمان پایتخت

طبق اطلاعات منتشر شده از بانک مسکن، افراد به منظور درخواست این نوع وام باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا در یکی از شعب این حساب را افتتاح کند. ضمن اینکه متقاضیان باید یک میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه بپردازند.

دیگر شرایط لازم برای دریافت وام بدون ضامن بانک مسکن

البته متقاضیان قبل از پرداخت هزینه‌های جانبی و افتتاح سپرده، باید رتبه اعتباری مورد نظر را به دست بیاورند. رتبه اعتباری برای دریافت این وام به آ، بی و سی تقسیم می‌شود. بانک مرکزی رتبه اعتباری متقاضیان را به بانک مورد نظر اعلام می‌کند.

مبلغ اقساط ماهیانه برای این تسهیلات، با در نظر گرفتن مدت بازپرداخت 48 ماهه، 2 میلیون و 937هزار و 500 تومان است. کل سود این وام هم به 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان و مجموع وام و سود آن نیز به 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان می‌رسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “جزئیات وام بدون ضامن بانک مسکن + مبلغ اقساط

  1. ط رسول زاده گفته:

    همش دروغه حساب حقوق بنده بانک مسکنه ۵ تومن از وام پنجاه تومنی رو مسدود کردن ضمن اینکه سود وام ۱۸ درصده

  2. Godarz گفته:

    سلام من فکر کنم هر کی بخواهد این وامو دریافت کنه ک۱۰۰ بگیر ۱۴۱ پرداخت کنند با بالای سد تو تو باتلاق .

  3. Godarz گفته:

    والا من فکر کنم سود بانکی از سود شخص بیشتر .۱۰۰ وام دریافت کنید پس از پایان ۱۴۱ تومان پس بدهید پس بدهید به این میگن تجارت و فشار روحی به جامعه

  4. سرداربینام گفته:

    واقعا تشکربابت این صبوری وادب شما..طاعاتتون وعباداتتون قبول حضرت حق تعالی..امین..
    حلال کنید..و.التماس وام..
    یاحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز