چهار هتل محبوب کرمانشاه + هزینه یک شب اقامت

لست سکند

كرمانشاه يكي از بزرگترین شهرهای کردنشین در غرب ایران است. این شهر اماکن تاریخی و البته طبیعی مهمی را از جمله طاق بستان و بیستون در خود جای داده است. اهمیت دیگر این شهر این است که همواره در طول تاریخ یکی از راه‌های ارتباطی مهم با دیگر کشورها به شمار می‌رفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجا که کرمانشاه شهر سردی ا‌ست، بهار و تابستان بهترین فصل‌ها برای مسافرت به کرمانشاه هستند و در ایام نوروز مسافران زیادی را جذب می‌کند. بدین جهت و از انجا که عید نوروز در پیش است، در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های کرمانشاه بر اساس امتیاز اسنپ تریپ معرفی خواهند شد؛

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

1. هتل لاله بیستون کرمانشاه

قیمت یک شب اقامت برای یک نفر: از 487 هزار و 200 تومان

هتل لاله بیستون کرمانشاه در راه قدیمی کرمانشاه به همدان و در حدود 30 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است. هتل لاله بیستون که در طبیعت کوهستانی و در دامنه کوه بیستون، کوه فرهاد تراش، قرار دارد، کاروانسرایی به یادگار از دوره صفوی است. این هتل دارای 20 واحد استاندارد و سوئیت با ظرفیت 100 مهمان است که در اکثرشان نمای کوه بیستون قابل مشاهده است.

با اینکه معماری عصر صفوی و فضای سنتی بر هتل حاکم است، اما هتل لاله بیستون کرمانشاه تلفیقی از سنت و مدرنیته را نمایش می‌دهد. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل لاله بیستون می‌توان به فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد.

گفتنی است که با اقامت در این هتل می‌توان به اماکن تاریخی و دیدنی کرمانشاه مانند کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، غار شکارچیان، و مجسمه هرکول با دقایقی پیاده‌روی دسترسی پیدا کرد. برای بازدید از طاق‌بستان، پل کهنه، کاخ نیمه تمام ساسانی، و پل خسرو هم به حدود 30 دقیقه رانندگی نیاز است.

2. هتل پارسیان کرمانشاه

قیمت یک شب اقامت برای یک نفر: از 569 هزار تومان

هتل پارسیان کرمانشاه در منطقه ای خوش آب و هوا در سال 1390 افتتاح شد. این هتل 9 طبقه و 100 واحد اقامتی شامل اتاق و انواع سوئیت‌های جونیور و رویال و البته یک نوع اتاق یک تخته مخصوص کم توانان دارد.

هتل 5 ستاره پارسیان کرمانشاه با قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه توریستی طاق بستان و امکانات ویژه رفاهی و خدمات ویژه معلولین و همچنین امکاناتی مثل رستوران، سالن آمفی تئاتر، کافی‌شاپ، استخر، سونا، سالن ماساژ و بدنسازی و چشم‌انداز هتل به نمای زیبای شهر در داخل هتل می‌تواند کاملا مسافران را از انجام استراحت و تفریح خارج از هتل بی‌نیاز کند.

همچنین با رزرو هتل پارسیان کرمانشاه می‌توان به جاذبه‌هایی مثل پارک کوهستان، سراب نیلوفر و بیستون هم دسترسی آسانی داشت. گفتنی است که رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های داخل هتل هم تنوع کامل غذاهای محلی کرمانشاه و دیگر غذاهای ایرانی را شامل می‌شوند.

3. هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

قیمت یک شب اقامت برای دو نفر: از 422 هزار تومان

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه، هتل نوسازی است که در شهریور سال 93 در کرمانشاه افتتاح شد. این هتل 5 طبقه، سوئیت‌های بزرگ و جاداری دارد. بعضی از این سوئیت‌ها به بزرگی 80 متر هستند و برای مسافرت‌های دسته جمعی نیز مناسبند. چون در این صورت هزینه‌های سفر و اقامت تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. این هتل اولین هتل اپارتمان کرمانشاه است. هتل آپارتمان کوروش با جاذبه‌های گردشگری شهر مثل طاق بستان، بیستون، موزه پارینه سنگی و… بین یک ربع تا نیم ساعت فاصله دارد.

4. هتل آزادگان کرمانشاه

قیمت یک شب اقامت برای دو نفر: از 754 هزار تومان

هتل آزادگان کرمانشاه در شهرک تعاون و در ابتدای جاده سنندج قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره با تعداد 111 اتاق در ساختمانی 3 طبقه تاسیس شده و از سال 1367 به پذیرایی از مسافران و مهمانان می‌پردازد مهمانان از سالن کنفرانس، روم سرویس، کافی‌شاپ، اینترنت، و خدمات خانه‌داری در طول اقامتشان برخوردار خواهند شد. در این هتل اتاق‌های 2 و 3 تخته قابل رزرو هستند.

موقعیت مکانی هتل آزادگان کرمانشاه به گونه‌ای است که مهمانان با 10 دقیقه رانندگی به مرکز شهر و بازار می‌رسند. برای بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی کرمانشاه، مانند طاق بستان، پارک کوهستان، و درخت رحمت به 10 تا 15 دقیقه رانندگی از هتل نیاز است. هتل آزادگان کرمانشاه به وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی هم نزدیک است و مسافران دسترسی خوبی به آنها برای رفت و آمد در شهر دارند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز