هزینه اقامت در هتل های چابهار

لست سکند

موقعیت بازرگانی و جاذبه‌های طبیعی جنوبی‌ترین شهر استان سیستان و بلوچستان بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آب‌وهوای معتدل چابهار سبب آن شده که در چهارفصل مناسب سفر باشد ولی بهار، پاییز و زمستان فصل‌هایی هستند که اکثر مسافران به این بندر سفر می‌کنند. همچنین تالاب لیپار، کوه‌های مریخی، خلیج گواتر و… از جاذبه‌های طبیعی این شهر هستند که دیدن از آن‌ها خالی از لطف نیست.

در همین زمینه بخوانید:

برای سفر به چابهار و اقامت در آن بهتر است هتل‌های این شهر را شناخت تا سفری خاطرانگیزتر رقم بخورد. در ادامه 6 هتل چابهار بررسی و معرفی خواهد شد؛

راز آسمان پایتخت

هتل لیپار/ 5 ستاره‌ای در چابهار

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دوتخته: 2 میلیون و 550 هزارتومان

این هتل از سال 1386 آغاز به فعالیت کرده است و تعداد 107 اتاق و سوئیت دارد. این هتل در نزدیکی دریای عمان قرار گرفته و فاصله کمی با ساحل دارد و موقعیت این هتل سالیانه بازرگانان و تجار را به خود جذب می‌کند. از امکانات این هتل برای مسافران می‌توان به بیلیارد، فضای سبز، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی و… اشاره کرد.

امتیاز این هتل از نظر مسافران 3.2 ثبت شده است.

هتل بین‌المللی فردوس چابهار

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دوتخته: 1 میلیون و 54 هزارتومان

این هتل چهارستاره در منطقه آزاد تجاری صنعتی قرار گرفته است و در سال 1393 با تعداد 79 اتاق در 2 طبقه افتتاح شد. این هتل دارای کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی، فضای بازی و… است. از این هتل تا ساحل و دریا 15 دقیقه پیاده‌روی دارد و با خودرو ده قیقه با مراکز خرید چابهار فاصله دارد. از هتل بین‌المللی فردوس تا قلعه پرتقالی‌ها که یکی از جاذبه‌های چابهار است حدود 10 دقیقه با خودرو فاصله است. امتیاز کسب شده این هتل در اسنپ تریپ 3.9 است.

هتل لاله چابهار

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دوتخته: 942 هزارتومان

این هتل که 3.4 امتیاز کسب شده توسط مسافران دارد دارای 4 ستاره است. هتل لاله در نزدیکی ساحل قرار گرفته و 38 اتاق و سوئیت دارد. از امکانات این هتل می‌توان به نزدیکی به ساحل، محوطه سبز، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ و … نام برد. گفتنی است که هتل لاله تا پارک الغدیر و مرکز شهر فاصله بسیار اندکی دارد.

هتل شاهان چابهار

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دوتخته: 950 هزارتومان

این هتل چهارستاره در نزدیکی مرکز شهر و خیابان مولوی قرار دارد و دارای 93 اتاق و سوئیت است که در سال 1396 تاسیس شد. فاصله این هتل تا ساحل 10 دقیقه پیاده‌روی است و به منطقه آزادتجاری، بازار سنتی چابهار و مراکز خرید نزدیک است. درخت انجیر معابد، کوه‌های مریخی و سواحل مرتفع که از جاذبه‌های چابهار هستند تا این هتل 30 تا 40 دقیقه فاصله دارند. امتیازی که این هتل 4 ستاره از مسافران دریافت کرده 2.3 است.

هتل آذین چابهار

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دوتخته: 930 هزارتومان

این هتل سه ستاره در نزدیکی اسکله شهید بهشتی قرار دارد و امتیاز 3.9 را از مسافران دریافت کرده است. این هتل که از سال 96 افتتاح شده با تعداد 22 اتاق در 2 طبقه پذیرای مسافران است. از امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، روم‌سرویس، رستوران با غذای دریایی و… اشاره کرد.

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

حداقل هزینه یک شب اقامت/آپارتمان یک خوابه دو تخته: 713 هزارتومان

هتل آپارتمان شوهاز تا پایانه‌ی مسافربری 12 دقیقه و تا فرودگاه کونارک چابهار 48 دقیقه فاصله دارد. از این هتل آپارتمان تا جاذبه‌هایی همچون تفرجگاه ساحلی دریا کوچک، ساحل صخره‌ای، تلگراف‌خانه چابهار، قلعه پرتقالی‌ها، غارهای سه گانه تیس، قبرستان جن، جنگل حرا، تالاب لیپار، سواحل مکران، کوه‌های مریخی و خلیج پزم حدود 7 دقیقه تا یک ساعت رانندگی نیاز دارد. امتیاز هتل آپارتمان شوهاز در اسنپ تریپ 2.6 توسط مسافران ثبت شده است.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز