وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت به چه اشخاصی تعلق می گیرد و قسط آن چقدر است؟

بانک تجارت به منظور حمایت بیشتر از زوج‌ها و کمک به ازدواج آسان، طرحی به نام «زوج مهر» را ارائه داده است. براساس این طرح، وام 30 میلیون تومانی خرید کالا به زوج‌های واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هدف بانک تجارت از ارائه طرح زوج مهر، جبران بخشی از کمک هزینه ازدواج زوج‌های واجد شرایط است. این وام به منظور خرید لوازم خانگی پرداخت می‌شود. فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت هم پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند که افراد با این مبلغ تسهیلات امکان خرید از آن‌ها را دارند. در واقع افراد باید رسید خرید کالای خود را به شعب مورد نظر بانک تجارت تحویل دهند تا بانک تسهیلات مذکور را به آن‌ها بپردازد.

خبر فوری:

ارتش چین به حالت آماده باش درآمد (ویدیو)

آریاک سفر

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات باشند، لازم نیست در یکی از شعب بانک تجارت سپرده گذاری کنند. بانک به شرطی این وام را به زوج‌های واجد شرایط می‌پردازد که آن‌ها ضامن رسمی معتبر به بانک ارائه دهند. بنابراین نوع ضمانت برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن معتبر است. متقاضیانی که فکر دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که نباید دارای چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی باشند. ضمنا برای تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه هم در ابتدای کار از فرد متقاضی مبلغ 400 هزار تومان دریافت می‌شود.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

میزان اقساط وام 30 میلیون تومانی طرح زوج مهر

حداکثر سود این وام 15 درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور، 36 ماه اعلام شده است. با توجه به شرایط ذکر شده، وام گیرنده باید به صورت ماهیانه یک میلیون و 39 هزار و 960 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم وام و سود 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان اعلام شده است.

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

17 دیدگاه برای “وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت به چه اشخاصی تعلق می گیرد و قسط آن چقدر است؟

  1. امینه گفته:

    اخه این چکاریه اگه میخواین به زوج ها کمک کنین حداقل درست کمک کنین پولی که میدین دوبرابر میگیرین اونم با هزار زحمت بدبختی باید بگیره بسه بابا حالتو بهم نخورد از این کاراتون

  2. سلام سالار گفته:

    تو این مملکتی که همه چیزش رو به باده حراج گذاشتین مگه کسی میتونه با ۳۰ میلیون تومان جهزیه کامل بگیره،اینم از وام دادنشون،همین کارمندهای بانک حداقل سالی ۴_۵ تا وام بدون سود با اقساط بسیار پایین برای خودشون و اطرافیانشون میگیرن بعد نوبت مردم که میشه ۳۰ تومان وام میدن که ۱۰ تا کارمند هم باید بعنوان ضامن معرفی کنی که تازه باید بری تو نوبت که خودش ۲تا ۳ سال طول میکشه که نوبتت بشه،خسته نباشی دلاور،خداقوت تجارت.

  3. بنده خدا گفته:

    سی میلیون یک موتور سیکلت هم نمیشه. تازه باید 8میلیون تومان دیگه قرص بگیری تا بتوانی موتور سیکلت لاکی بخری 😆😆😆😆😆😆😂😂😂

  4. عباس اقابکلویی گفته:

    باسلام برادرعزیزمن الان نزدیک شصت سالمه هنوزیک هزارنومان ازهیچ بانکی وام نگرفتم یعنی دوستداشتم بگیرم امااونقدرسنگ جلوپام انداختن نتونستم بگیرم الان هم خودم ازبانک تجارت حقوق میگیرم برای سی تومان دوباره ازکجاصامن پیداکنم مبارک خودتون باشه

  5. رضا گفته:

    پولهاتونو از بانک ها بیرون بیارید پول مردمو میدن به هم سودهای انچنانی هم میگیرن پولهاتونو بکشین بیرون همشون برشکسته هستند

  6. اکرم رحیم پور گفته:

    خجالت بکشین با این پیشنهادی که دادین واقعا خندتون نمیگیره خودتون 30میلیون چی آخه براش 8تومن اضافه میگرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز