سمند و 405 از مدار تولید خارج می شوند

لست سکند

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، از توقف تولید چند محصول ایران خودرو تا پنج سال آینده خبر داد. به گفته رحمانی تا سال 1405 دیگر محصولات پرفروشی مانند سمند و 405 تولید نخواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام معاون بازاریابی ایران خودرو، به دستور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، برخی از محصولات پرفروش این کارخانه تا چند سال دیگر وجود نخواهند داشت و به جای آن مدل‌های جدید جایگزین خواهند شد. این کارخانه خودروسازی داخلی معروف در نظر دارد سال آینده یک یا دو محصول مونتاژی دیگر را هم به بازار عرضه کند. گروه صنعتی ایران خودرو برای سال 1401 افزایش تولید را در برنامه دارد تا دستور رئیس جمهور را در راستای افزایش تولید محقق کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رحمانی اعلام کرده که ایران خودرو در نظر دارد تا سال آینده 750 هزار دستگاه اتومبیل را تولید کند. از جمله تولیدات این گروه خودروساز، تارا است که 75 هزار دستگاه از آن به بازار عرضه خواهد شد. ضمن اینکه تا آخر سال هم ایران خودرو پروژه کا125 را به سبد تولیدات خود اضافه می‌کند.

طرح‌های فروش ایران خودرو در این روزها

ایران خودرو در روزهای پایانی امسال طرح‌های جدیدی را برای فروش محصولات خود به مشتریان تبیین کرده است. از جمله این که همین گروه خودروسازی به منظور عمل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تصمیم گرفته تا بدون قرعه کشی برخی محصولاتش را به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر واگذار کند. البته افرادی واجد شرایط این طرح هستند که تاریخ تولد فرزند دوم ایشان از آبان ماه به بعد باشد.

همچنین این گروه خودروسازی برای همین روزهای باقی مانده از سال 1400 هم برنامه دارد تا در سال جدید تعداد بیشتری از محصولات خود را به دست مردم برساند.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سمند و 405 از مدار تولید خارج می شوند

  1. ممد گفته:

    مثل پیکان که از رده خارج شد ولی وانتش تولید شد الان 5 ساله پراید از رده خارج شده ولی همچنان داره پلاک گذاری میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز