خودروی جدید گروه بهمن رونمایی شد + فیلم

محصول جدید گروه بهمن دیزل رونمایی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اکوایران، امپاور خودرو جدید گروه بهمن طی مراسمی رونمایی شد که از قابلیت‌های  این محصول می‌توان به قدرت زیاد، امکانات به روز، گیربکس زداف، قیمت رقابتی و… اشاره کرد.

حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل گفت: این محصول به تعداد قابل توجهی تولید شده و قابل عرضه در بازار است. این محصول قیمتی رقابتی دارد و باکیفتی بالا ارائه خواهد شد همچنین امپاور بی‌دی500 منطبق بر 85 استاندارد رسمی کشور و از لحاظ آلایندگی منطبق براستاندارد یورو5 ای‌بی است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

خضری ادامه داد: برنامه ما در حوزه کیفیت دستیابی به 5 ستاره است. همچنین قدرت، توان، گیربکس زداف، ترمز هیدرولیک، سیستم تعلیق بادی و… از قابلیت‌های این محصول کشنده محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در آخر تاکید کرد: این محصول در بازار جایگاه خود را دارد و با توجه به عمر بالا کامیون‌های کشنده در حوزه توسعه ناوگان نقش‌آفرین خواهیم بود.

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خودروی جدید گروه بهمن رونمایی شد + فیلم

  1. محسن گفته:

    سلام اگه به فکر راننده هستین به افراد واجد شرایط گواهینامه پایه یک دارن…تریلی بدین…نه به دلال…اگه از دم قسط بدین خیلی خوبه….چرا شرایطی نمیدین با تشکر…

    • رسول گفته:

      سلام
      به کسانی بدهید که مدارک کامل دارند وبیکار هستند زن بچه مدرسه ای دانشگاهی دارند خرج خانه زندگی بدهند البته مسعولین محترم با شرایط دم قسط به ماهم بدهن که ماهم بتوانیم کار کنیم من الاتوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز