همه چیز درباره هتل قصر طلایی مشهد را بدانید!

هتل های مشهد-کاماپرس

برای مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به شهر مقدس مشهد را دارند، از جمله مهم‌ترین اقدامات پیش از سفر این است که حتماً به فکر رزرو هتل باشند. بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند، تمایل دارند در هتلی اقامت داشته باشند که در فاصله بسیاری کمی از حرم مطهر اما رضا (ع) واقع شده باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از علی بابا، در میان بهترین هتل‌های شهر مشهد، رزرو اتاق در هتل الماس مشهد  و هتل قصر طلایی مشهد، جزو هتل‌هایی هستند که کمترین فاصله بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دارند و دسترسی آنها به مراکز تفریحی و خرید آسان است، با این وجود اگر شما به دنبال یک هتل 5 ستاره و لوکس می‌گردید که هم واحدهای اقامتی متنوعی داشته باشد و از امکانات رفاهی بی‌نظیری برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما هتل قصر طلایی است که جزو مجلل‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های شهر مشهد محسوب می‌شود.

با هتل قصر طلایی مشهد (Ghasr Talaee Hotel) بیشتر آشنا شوید

هتل قصر طلایی مشهد (رزرو در سایت علی بابا ) یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره در ایران محسوب می‌شود که به دلیل برخورداری از استانداردهای روز دنیا و داشتن امکانات رفاهی و خدمات بسیار عالی، به‌عنوان لوکس‌ترین هتل‌های موجود در مشهد شناخته می‌شود و در میان مسافران و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این هتل یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های حال حاضر در ایران است، آن هم نه به دلیل معماری آن که در سطح کلاس جهانی قرار دارد، بلکه به‌خاطر تمامی جزئیات رعایت شده در آن که مطابق با سلیقه مسافران ایرانی و گردشگران بین‌المللی انجام شده است.

هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا یعنی نزدیک‌ترین خیابان به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و در سال 1389 با مساحتی در حدود 5 هزار مترمربع در ساختمانی 20 طبقه در شهر مقدس مشهد افتتاح شد. این هتل دارای 358 واحد اقامتی در انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف بوده و در هرکدام از این واحدها که بخواهید، می‌توانید با انجام رزرو اقامت داشته باشید.

این مطلب را هم بخوانید: هتل 7 ستاره در استانبول+ گرانترین هتل های استانبول

راز آسمان پایتخت

تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در هتل قصر مشهد

اگر قصد اقامت در هتل قصر طلایی مشهد را دارید، برای رزرو واحدهای اقامتی این هتل باشکوه و مجلل، بهتر است با اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف آن آشنا شوید که به شرح زیر است:

  1. اتاق یک‌نفره سینگل؛ شامل دو تخت سینگل یا یک تخت دوبل کویین، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است.
  2. اتاق دونفره یا دبل آتریوم؛ شامل یک تخت دبل کویین، در بعضی از اتاق‌ها به همراه یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان، پنجره این اتاق رو به آتریوم یعنی فضای داخلی هتل بوده و فاقد پنجره رو به خیابان است.
  3. اتاق دونفره یا دبل لاکچری؛ شامل یک تخت دبل کویین، یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان است.
  4. اتاق دونفره دبل پانوراما؛ بعضی از اتاق‌های دبل پانورامای هتل قصر طلایی یک پنجره با نمای رو به حرم امام رضا (ع) و یک پنجره رو به سمت شهر مشهد دارند و شامل یک تخت دبل کویین، یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به جکوزی هستند.
  5. اتاق دونفره دبل لندسکیپ؛ یکی از مرتفع‌ترین اتاق‌های این هتل باشکوه بوده که شامل یک تخت کینگ سایز است و چشم‌اندازی زیبایی از شهر مشهد را دارد.
  6. سوئیت دونفره جونیور؛ شامل دو بخش نشیمن و خواب بوده که توسط یک پارتیشن از هم جدا شده، یک تخت دبل سایز کویین، یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی و آشپزخانه بدون امکانات پخت‌وپز است.
  7. پرنسس سوئیت دونفره؛ این سوئیت مخصوص زوج‌های جوان بوده و شامل یک تخت دبل کینگ سایز، فضایی جهت نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی است.
  8. سوئیت دونفره آمریکایی؛ این سوئیت دارای طراحی کاملاً متفاوت و منحصربه‌فرد شامل یک تخت دبل کویین، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به جکوزی است.
  9. پرنسس رویال دونفره؛ یکی از اتاق‌های منحصربه‌فرد هتل قصر طلایی که ویژه زوج‌های جوان بوده و شامل یک تخت دبل کینگ سایز با فضایی جهت نشیمن، نمایی رو به حرم امام رضا (ع)، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی است.
  10. امپریال سوئیت چهارنفره؛ این سوئیت شامل متراژی بیش از 100 متر دارای یک اتاق‌خواب اصلی، یک اتاق‌خواب مجاور، اتاق نشیمن، یک تخت دبل سایز کویین، دو تخت سینگل یا دو کاناپه تخت خواب شو، اتاق نشیمن، نهارخوری، آشپزخانه بدون امکان پخت‌وپز، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجزا است.
  11. سوئیت چهارنفره پرزیدنت؛ این سوئیت یکی از مجلل‌ترین و مجهزترین واحدهای اقامتی این هتل محسوب می‌شود و شامل سالن نشیمن، پذیرایی، نهارخوری، دو اتاق‌خواب مجزا، دو تخت دبل سایز کویین، یک تخت خواب سینگل، مجهز به میز کار، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین حمام مجزا است.
  12. سوئیت دونفره قاجاری؛ این سوئیت با متراژ بیش از 100 متری شامل دو اتاق، دو تخت دبل کویین، یک تخت سینگل، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی است.

امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

در کنار واحدهای اقامتی عالی و متنوع هتل قصر طلایی، از ویژگی‌های برتر آن می‌توان به سالن‌های کنفرانس الیزه، سالن آمفی‌تئاتر، سالن میتینگ، سالن برگزاری نمایشگاه اشاره نمود. علاوه بر این، هتل قصر طلایی دارای رستوران‌های متعددی است که در این میان می‌توان به رستوران ترنم به‌عنوان اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران این هتل، رستوران ترمه با فضایی کاملاً سنتی، رستوران قاره‌ای زوشا با انواع غذاهای ملل نظیر غذاهای مکزیکی، مدیترانه‌ای، دریایی، آسیایی و … رستوران بارگاه که در پشت‌بام این هتل قرار داشته و دارای چشم‌اندازی رو به حرم امام رضا (ع) است.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز