همه آنچه می‌خواهید درباره ایمنتا بدانید

«ایمنتا» شرکتی فعال در عرصه طراحی و توسعه مدل‌های فروش صنعت بیمه است. این مجموعه می‌کوشد در راستای ارتقا سطح خدمات بیمه‌ای و رفاه حال شهروندان فعالیت‌های خود را شکل دهد. گروه ایمنتا همواره در تلاش است تا با شناخت به موقع نیاز مشتریان و ارائه راهکارهای مناسب، سطح خدمات خود را در کشور افزایش دهد.

کاربران از طریق این سامانه می‌توانند در هر لحظه و هر مکان بیمه مورد نیاز خود را با کمک مشاوران حرفه‌ای و به صورت آنلاین خریداری کنند. ایمنتا متعهد است در حد توان از حریم شخصی کاربران محافظت کند و از تکنولوژی‌های مناسب برای حفظ اطلاعات آن‌ها استفاده کند.

کاماپرس در ادامه ۷ نکته از این مجموعه را ذکر می‌کند که برای فعالان حوزه خدمات آنلاین بیمه و کاربران این عرصه مفید خواهد بود؛

1. ایمنتا توسط ابراهیم نصیری و به مرکزیت تهران بنیان‌گذاری شد؛ تعداد کارکنان این مجموعه 10 نفر اعلام شده است.

2. این شرکت هیچ گونه کالای فیزیکی را- با ماهیت فیزیکی ارزشمند- به فروش نمی‌رساند. استفاده از خدمات مدیریت بیمه برای کاربران رایگان است ولی خرید بیمه نامه برای آن‌ها هزینه دارد.

راز آسمان پایتخت

3. ایمنتا در حوزه‌هایی مانند آتش‌ سوزی، حوادث، کرونا، عمر، درمان و… به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای این مجموعه نیز، از طریق پیام‌رسان‌های معرفی شده، بهره‌مند شوند.

4. افراد می‌توانند خدمتی به نام «ایمنتا کارت» را خریداری و فعال‌سازی کنند تا در هر زمانی که احتیاج داشتند بدون نیاز به اینترنت و مراجعه حضوری، در برابر حوادث انفرادی تحت پوشش بیمه‌ای این مجموعه قرار بگیرند.

5. بیمه‌های سینا، زندگی خاورمیانه، آسیا، البرز، دانا از همراهان بیمه ایمنتا اعلام شدند.

6. این مجموعه در تمامی روزهای هفته به استثنای تعطیلات رسمی، پاسخگوی سفارشات کاربران است و به درخواست‌های آن‌ها پاسخ می‌دهد. البته ارسال سفارش در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

7. ایمنتا در مراکز تمامی استان‌ها خدمات فروش بیمه‌ای خود را ارائه می‌دهد. بنا بر اعلام این مجموعه، به زودی در سایر نقاط کشور نیز خدمت‌رسانی خواهد داشت.

مرتبط با : ایمنتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز