همه آنچه باید درباره کارپینو بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

«کارپینو» یک سامانه آنلاین سفارش تاکسی در کشور است که از سال 1395 فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد. این سامانه به منظور تسهیل حمل و نقل مسافران، فعالیت جوانان برنامه نویس ایرانی و اشتغال زایی طراحی شد.

کاماپرس در ادامه مواردی از این مجموعه ذکر می‌کند که برای فعالان حوزه تاکسی آنلاین و کاربران می‌تواند مفید واقع شود؛

1. سامانه کارپینو توسط «شرکت راد سفیران روناک» راه‌اندازی شد. این سامانه مانند اپلیکیشن‌های رقیب خود دارای دو بخش اصلی راننده و مسافر است در همین راستا کارپینو در جذب راننده و تامین امنیت مسافر اقداماتی مانند آموزش راننده‌ها، گواهی‌های عدم سو پیشینه و عدم اعتیاد، دریافت مدارکی مانند وضعیت تاهل و سایر مشخصات هویتی راننده‌ها را انجام می‌دهد.

2. این مجموعه انواع سرویس‌های تشریفات، بانوان و تاکسی ون را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ به علاوه رانندگان کارپینو می‌توانند به راحتی در محدوده طرح ترافیک یا طرح زوج و فرد تردد کنند.

3. بیمه بودن مسافران در هنگام سفر، آشنایی رانندگان با نقاط مختلف شهری، امکان انتخاب انواع مختلف سرویس، درنظر گرفتن کد تخفیف برای مناسبت‌های مختلف و داشتن گزینه‌های مختلف برای سفر، از امتیازات این مجموعه است. همچنین برآورد هزینه سفر و امکان پرداخت اعتباری، ثبت بازخورد و امتیاز به راننده، امکان امتیازدهی رانندگان به مسافران و همرسانی سفر با دیگران از دیگر امتیازات این مجموعه محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. سامانه کارپینو فعالیت خود را با 2 هزار و 500 راننده تاکسی آغاز کرد و از همان آغاز به کار این مجموعه، 11 هزار شهروند در این اپلیکیشن ثبت نام انجام دادند.

5. این سامانه وبلاگی دارد که در آن آخرین مطالب در خصوص خواندن کتاب حین رانندگی، سرویس جدید «1800» کارپینو و … منتشر می‌کند.

6. اپلیکیشن کارپینو از طریق کافه بازار، گوگل پلی، مایکت، لینک مستقیم و وب اپلیکیشن اپل امکان پذیر است. نحوه استفاده از این برنامه و امکان خرید بسته سفر از طریق وبسایت این مجموعه وجود دارد.

7. همکاری با این سامانه در حوزه موسسه کرایه اتومبیل یا آژانس و اخذ نمایندگی امکان پذیر است.

مرتبط با : کارپینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز