همه آنچه باید درباره پرداخت قبوض با قبضینو بدانید

سامانه «قبضینو» به عنوان یکی از محصولات شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آیان تکنام از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. قبضینو دستیار کابرانش برای انجام پرداخت‌های دوره‌ای است. صورتحساب‌های کاربران به طور اتوماتیک در زمان‌های تعیین شده با یک بار وارد کردن اطلاعات مربوط به پرداخت‌های خود در سامانه قبضینو، یادآوری می‌شود.

کاماپرس در ادامه برای آگاهی بیشتر عموم، نکاتی از این مجموعه را ارائه می‌دهد؛

1. سامانه قبضینو توسط علی عباسی، ایمان نجار و محمد منتظری بنیانگذاری شده است. مرکزیت این مجموعه در تهران قرار دارد. این سامانه قبوض آب، برق، تلفن ثابت، همراه اول، پرداخت آزاد راه و … را پشتیبانی می‌کند.

2. این مجموعه در آینده خدمات پرداختی دیگر مانند انتقال وجه، اجاره خانه، شارژ ساختمان، اقساط بانکی، کیف پول همراه و … را پشتیبانی خواهد کرد.

3. کاربران با استفاده از این برنامه، امکان تعریف تعداد زیادی قبوض و دسته بندی آن‌ها را با توجه به نیازهای خود دارند. همچنین امکان دریافت نسخه قابل چاپ قبوض از طریق قبضینو برای افراد فراهم است.

راز آسمان پایتخت

4. اپلیکیشن قبضینو از طریق برنامه گوگل پلی، بازار، اول مارکت، گلکسی اَپ، ایران اَپس، چارخونه و … قابل دانلود است.

5. وبلاگ این سامانه شامل مطالبی درباره راهنمای پرداخت گروهی قبوض با کیف پول قبضینو سازمانی، روش‌های پرداخت الکترونیک عوارض آزاد راهی بدون توقف در کشور، معرفی سرویس کارشناسی خودرو کارنامه و … است.

6. تمام اطلاعات تراکنش‌های موفق انجام شده در سامانه قبضینو، در سوابق کاربران موجود است. عملیات تسویه حساب مربوط به قبض بلافاصله پس از پرداخت انجام شده، ولی بسته به نوع سازمان، تا 72 ساعت نیز امکان ثبت آن وجود دارد.

7. در صورت پرداخت مجدد یک قبض از طریق این سیستم، پیامی مبنی بر پرداخت شدن قبض در زمان گذشته، برای کاربر ارسال می‌شود. اما اگر قبض از طریق سامانه‌ای دیگر پرداخت شده، عملیات پرداخت از طریق قبضینو مجدد انجام می‌شود.

8. مقالات آموزشی وب سایت این مجموعه در عنوان‌های روش‌های استعلام خلافِ، پرداخت، بلاک چین، اخبار تکنولوژی فین تک و قبض الکترونیکی دسته‌بندی می‌شود.

9. قبضینو دارای مجوز از سازمان ساماندهی سایت‌های اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

10. سامانه قبضینو تاکنون توانسته عنوان اولین سیستم استعلام کلیه قبوض خدماتی و اولین سیستم تجمیع کننده اتوماتیک قبوض خدماتی برای پرداخت واحد را به دست آورد.

11. مجموعه‌های پرداخت الکترونیک سامان، سیمرغ تجارت، سحاب پرداز، جانبو، ایساکو و تحفه به عنوان مشتریان این سامانه شناخته می‌شوند.

مرتبط با : قبضینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همه آنچه باید درباره پرداخت قبوض با قبضینو بدانید

  1. ارمان گفته:

    بعد از مطالعه این پست از سایت قبضینو و پیشخوان 24 استفاده کردم.
    استفاده از سرویس های خلافی و پرداخت جریمه با قبضینو رو برای همه پیشنهاد می کنم.
    ممنون از پست خوب شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز