همه آنچه باید درباره وین تک بدانید

یکی از کاربردی‌ترین مواد اولیه در صنعت در و پنجره‌سازی دوجداره پروفیل یو‌پی‌وی‌سی است. این پروفیل سازگاری مناسبی با بیشتر مناطق جغرافیایی و آب و هوایی جهان دارد. گروه صنعتی اَدوپن پلاستیک پرشین «وین تک» نیز با شعار شناخته شده‌ی «وین تک، پنجره‌ی یک» از همین نوع پروفیل در تهیه محصولات خود استفاده می‌کند.

کاماپرس در ادامه به نکاتی درباره گروه صنعتی اَدوپن پلاستیک پرشین «وین تک» می‌پردازد که خواندن آن برای فعالان صنعت درب و پنجره‌سازی جالب است؛

۱. کارخانه‌های وین تک ایران و کشورهای دیگر نظیر ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان همگی متعلق به گروه شرکت‌های اَدو در کشور ترکیه، شهر آنتالیا هستند.

۲. این شرکت در سال 1956 میلادی تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید لاستیک‌های موجود در زیره‌های کفش آغاز کرد.

۳. خانواده ساک شرکت ترکیه‌ای «اَدو» را تاسیس کردند و اکنون پس از گذشت نیم قرن همچنان این شرکت در حال توسعه است. در حال حاضر اَدو علاوه بر تولید پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی مورد نیاز صنعت ساختمان، در قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا و 8 کشور دارای کارخانه‌های متعدد تولیدی است. همچنین انواع درب‌های کامپوزیتی داخل ساختمان، پوشش‌های سالن‌های بزرگ صنعتی از جنس یو‌پی‌وی‌سی و چندین کارخانه تولید سیمان و لوله‌های پی وی سی را تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۴. شرکت اَدوپن در ترکیه، یکی از زیرمجموعه‌های گروه اَدو است. محصولات و خدمات این گروه تولیدی نیز شامل پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی در داخل و خارج ایران است که تمام این محصولات با تکنولوژی و مواد اولیه یکسان تولید شده‌اند.

۵. در ساخت پروفیل‌های تولیدی در کارخانه ایران نیازهای مختلف مشتریان، شرایط آب و هوایی و جغرافیایی در نظر گرفته شده است و در ترکیب فرمولاسیون پروفیل‌ها، شرایط جوی هر منطقه از نظر حفظ کیفیت و مقاومت لحاظ شده است.

۶. مدیرعامل شرکت صنعتی اَدوپن پلاستیک پرشین «وین تک» کاوه خداپرست است. شرکت اَدوپن پلاستیک پرشین، یکی از شرکت‌های نمونه در تولید و صادرات محصولات تولیدی در کشور است.

۷. این شرکت دارای استانداردهای مدیریت کیفیت، مدیریت زیست‌محیطی، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و رضایت‌مندی مشتری است. این شرکت اولین و تنها تولیدکننده پروفیل‌های یو پی وی سی در کشور است که نشان کیفی ملی را به‌دست آورده است. این مجموعه در سال 98 هم به عنوان واحد نمونه کیفی استان آذربایجان شرقی برگزیده شده بود.

۸. وین تک در نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره سال 90، 91، 93، 95 و 98 و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان سالهای 88، 93 و 94 حضور داشته است. از جمله نمایشگاه‌های خارجی این برند، می‌ توان به نمایشگاه‌های قطر، استرالیا، برزیل، کلمبیا، امارات، هند، هلند، رومانی، روسیه و ترکیه اشاره کرد.

۹. شرکت وین‌تک دارای تقدیرنامه‌ها و تندیس‌های متعددی است که تقدیرنامه معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تقدیرنامه استاندار استان آذربایجان شرقی و تقدیرنامه وزیر راه و شهرسازی از جمله آنهاست.

۱۰. خدمات و محصولات شرکت وین تک از سوی قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مورد تقدیر قرار گرفته است. ضمن اینکه وین تک نشان یادبود مجلس سنای فرانسه، لوح تقدیر امتنان از کارآفرینان برتر سال 1391، لوح واحد برگزیده چهارمین جشنواره ملی تجلیل از کارآفرینان برتر، لوح گرامیداشت 40 سال پژوهش و ترویج و … را کسب کرده است.

مرتبط با : وین تک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز