همه آنچه باید درباره ازکی بدانید

استارتاپ ازکی

خرید بیمه‌نامه از شرکت‌های بیمه، مقایسه قیمت‌ها و خدمات آن‌ها با یکدیگر تا چندسال پیش میسر نبود؛ مگر اینکه یک نفر کفشی آهنی می‌پوشید، به نمایندگی‌های شرکت‌های مختلف بیمه مراجعه می‌کرد تا شاید می‌توانست لیست کاملی از خدمات و تعرفه‌ها تهیه کند؛ بعد تازه نوبت به مقایسه قیمت‌ها و خدمات می‌رسید!

البته مدتی است که این چالش‌های غیرممکن با پلت‌فرم « ازکی» از بین رفته و متقاضیان خرید بیمه‌نامه می‌توانند به صورت آنلاین خدمات شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کنند.

کاماپرس در ادامه به ۹ نکته جالب درباره ازکی اشاره می‌کند که دانستن آن‌ها برای بیمه‌گزاران و همچنین شرکت‌های بیمه‌گر مفید خواهد بود:

۱. برند ازکی به شرکت ایمن سرمایه نوآوری ایران تعلق دارد و از سال 1397 کار خود را شروع کرد. در سه‌ماه تابستان همان سال، حدود 6 هزار و 500 نفر کاربر، خدمات بیمه از این مجموعه دریافت کردند و وب‌سایت این مجموعه روزانه حدود 12 هزار بازدید داشت.

۲. این برند به عبارت «از کی بیمه بگیریم» اشاره دارد؛ بنیان‌گذاران ازکی، تیم لطیف و رضا مفید هستند. آنها معتقدند اعداد بازار بیمه بسیار جذاب هستند و اگر شرکتی به یک یا حتی دو درصد این بازار دست پیدا کند، موفقیت بزرگی کسب کرده است.

راز آسمان پایتخت

۳. هدف موسسان ازکی نیز دست‌یابی به همین بازار است و قصد دارند به شرکت شناخته‌شده‌ای در حوزه فروش و مشاوره آنلاین بیمه تبدیل شوند.

۴. این مجموعه فعالیت خود را با مقایسه شرکت‌های مختلف بیمه شروع کرد و در ادامه قصد دارد به مقایسه کالاها و خدمات از صنعت‌های دیگر بپردازد و امکان خرید آنلاین کالاهای مختلف را برای عموم فراهم کند.

۵. کاربران در این مجموعه می‌توانند اطلاعاتی در مورد قیمت، سطح کیفیت، میزان پوشش بیمه و همین‌طور سرعت عمل شرکت‌های مختلف حوزه بیمه در ارائه خدمات به مشتریان، را به‌دست آورند.

۶. خدمات بیمه ازکی شامل بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، مسافرتی، تکمیلی، عمر، موتور سیکلت، آتش‌سوزی و زلزله و سازمانی است.

۷. این مجموعه درخصوص بیمه‌های سازمانی نیز خدماتی از جمله درمان مرزنشینان، درمان تکمیلی شرکتی، کارفرما در قبال کارکنان در بخش ساختمانی و غیرساختمانی، آتش‌سوزی تجاری، اداری و صنعتی، مسئولیت آسانسور، برگزارکنندگان اردو، تور مسافرتی، کوهنوردی، خوابگاه‌ها، مراکز آموزشی، ورزشی، تمام خطر مهندسی در حوزه نصب و پیمانکاری، مسئولیت حرفه‌ای مهندسین، مسئولیت سایر و باربری ارائه می‌دهد.

۸. شرکت ازکی در زمینه ارائه محصولات و خدمات بیمه‌ای با شرکت‌های بیمه سامان، رازی، دی، دانا، پاسارگاد، پارسیان، ایران، البرز، آسیا، آسماری، نوین، ملت، سرمد و معلم همکاری دارد.

۹. در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه و دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که امسال برگزار شدند، شرکت ازکی نیز حضور داشت.

مرتبط با : ازکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز