هشدار میثم شکری ساز در خصوص کلاهبرداری مهاجرتی!

کاریابی غیردولتی خارجی دادگران حق و عدالت-کاماپرس

با توجه به افزایش روزافزون مهاجرت و علاقه‌ای که مردم نسبت به زندگی و کار در کشورهای دیگر نشان می‌دهند، کلاهبرداری در این زمینه هم رو به فزونی گذاشته است. در همین راستا، دکتر میثم شکری ساز مدیر کاریابی غیردولتی خارجی دادگران حق و عدالت و عضو کانون کارآفرینی استان اصفهان در خصوص روش‌های اخاذی و کلاهبرداری مهاجرتی هشدار داد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کاریابی غیردولتی خارجی دادگران حق و عدالت، او ضمن بیان و افشای چند روش، از شهروندان خواست همواره به موارد امنیتی در زمینه مهاجرت توجه لازم داشته باشند تا اسیر دام سودجویان نشوند.

یکی از روش‌هایی که شکری ساز به تشریح آن پرداخت، وعده کار با درآمد بسیار بالا در کشوری ایدئال است که به اندازه کافی وسوسه‌کننده و اغواگرانه به نظر می‌رسد.

کاریابی غیردولتی خارجی دادگران حق و عدالت-کاماپرس

میثم شکری ساز اظهار داشت: متأسفانه رویافروشی چنین افرادی منجر به فریب بسیاری از افراد ناآگاه شده و باعث می‌شود فرد حتی خانه و زندگی و ماشینش را فروخته و دو دستی تقدیم کلاهبرداران کنند.

راز آسمان پایتخت

او ادامه داد: البته مؤسسات بسیاری هم هستند که تحت مجوزهای قانونی و به صورت کاملاً سالم در این راستا در حال فعالیت‌اند. افشای فریبکاری عده‌ای معلوم‌الحال، نباید منجر به این شود که کار پاک دستان و افراد سالم، تحت‌الشعاع قرار بگیرد و موجب نگاه منفی به آنان شود، بااین‌حال، افرادی که ناسالم کار می‌کنند، متأسفانه به حسن نام و شهرت مؤسسات مجوز دار و سالم هم آسیب جدی وارد می‌سازند.

در خاتمه، شکری ساز اظهار امیدواری کرد: با آگاهی بیشتر مخاطبین و همچنین نظارت بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط، شاهد کاهش امیدوارانه و خوشحال‌کننده موارد کلاهبرداری در زمینه امور مهاجرتی باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : دادگران حق و عدالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز