هزینه و شرایط خرید سرور مجازی وی پی اس چیست؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرور مجازی وی پی اس در واقع یک کامپیوتر همیشه روشن و متصل به اینترنت است که اهمیت زیادی در هاستینگ دارد. در استفاده از سرور مجازی، چندین سرور بدون تاثیر گذاشتن بر عملکرد یکدیگر و روی همان تک سرور می‌توانند فعالیت کنند. سرور مجازی طبق امکانات و پلن‌هایی که از سوی مشتری انتخاب می‌شود فعالیت کرده و سهم یا بخش خاصی از منابع سرور مانند رم، سی پی یو یا فضای هارد دیسک را به خود اختصاص می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، هزینه و شرایط خرید سرور مجازی وی پی اس را در دو سایت پارس پک و هاست ایران بررسی می‌کند.

شرایط خرید سرور مجازی وی پی اس در پارس پک

خرید سرور مجازی وی پی اس در پارس پک با دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز امکان پذیر است. برای افرادی که به امکانات بیشتری در مدیریت وب سایت‌های خود و دسترسی root برای لینوکس با دسترسی admin برای سرور ویندوز نیاز دارند، این سرور می‌تواند کمک کننده باشد. این سرور بهترین گزینه برای توسعه کسب و کار بوده و خرید آن برای سیستم‌هایی که در ایران یا اروپا با آپ تایم کار می‌کند، مناسب باشد.

اجاره یا خرید سرور مجازی وی پی اس باعث افزایش فضا در فناوری ابری شده و منابع سخت افزاری را تا 72 هسته سی پی یو و 256 گیگابایت رم ارتقا می‌دهد. در سایت پارس پک پلن‌های وی پی اس در اروپا، ایران، ترکیه، هلند و کانادا قابل استفاده است.

سرور مجازی وی پی اس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت سرور مجازی وی پی اس در پارس پک

قیمت سرور مجازی وی پی اس در پارس پک از 290 هزار تومان آغاز شده و در شکل بسته‌های آماده وجود دارد. برای مثال در پنل LinuxVPS 3 امکان استفاده از 1000 گیگابایت ترافیک ماهانه فراهم شده و هزینه‌ای که باید پرداخت شود 290 هزار تومان است. این محصول با 100 گیگابایت حافظه SSD و 1 گیگابایت حافظه رم، دارای 50GB فضای رایگان پشتیبان بوده و IP اختصاصی را عرضه می‌کند.

سرور مجازی-کاماپرس

شرایط خرید سرور مجازی وی پی اس در هاست ایران

در هاست ایران امکان خرید وی پی اس مجازی با سرورهای مجازی ایران، آلمان، انگلیس، آمریکا، فنلاند، امارات و ترکیه و سوئد وجود دارد. در این سایت می‌توان با ورود به سرور مجازی کشور مورد نظر برای خرید اقدام کرد. در بخش سرور مجازی ایران که کاربران آن عموما ایرانی‌ها هستند امکاناتی مثل تحویل آنی سرویس، زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند، امکان نصب سیستم عامل دلخواه و پرداخت به میزان مصرف فراهم شده است. در این سرورها امکان نصب کنترل پنل و ارتقا منابع به میزان دلخواه نیز وجود دارد.

سرور مجازی وی پی اس-کاماپرس

قیمت سرور مجازی وی پی اس در هاست ایران

در این سایت شروع قیمت سرور مجازی وی پی اس از 299 هزار و 250 تومان بوده و دسترسی به سرور در صورت اختلال اینترنت بین المللی نیز وجود دارد. این سرور با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه شده و بکاپ گیری مستمر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این سرور نیز امکان خرید بسته‌های آماده وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس پکهاست ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز