هزینه ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

ویزای توریستی کانادا یا همان ویزای ویزیتوری، نوعی ویزای اقامت موقت است که به دارنده اجازه می‌دهد حداکثر تا مدت 6 ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشند. هزینه ویزای توریستی کانادا شامل هزینه انگشت‌نگاری و هزینه ویزا می‌شود. البته متقاضیان باید برخی از هزینه‌های جانبی دیگر مانند هزینه سفر به کشورهای همسایه برای انگشت‌نگاری و تمکن مالی را نیز در نظر بگیرند. کاماپرس در ادامه این گزارش، جزئیات مربوط به هزینه ویزای توریستی کانادا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

هزینه ویزای توریستی کانادا

هزینه بررسی پرونده توسط سفارت (هزینه ویزا) 100 دلار و هزینه انگشت‌نگاری 85 دلار برای هر نفر است. بنابراین، مجموعاً هزینه ویزای توریستی کانادا 185 دلار به ازای هر نفر است. چنانچه به همراه خانواده به این کشور سفر می‌کنید و بیش از 5 نفر هستید، باید برای بررسی پرونده 500 دلار بپردازید. هزینه انگشت‌نگاری ویزای کانادا برای خانواده‌های بیش از دو نفر 170 دلار است.

هزینه ترجمه مدارک ویزای ویزیتوری کانادا

تمام مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کانادا باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند. به طور کلی، برای ترجمه مدارک باید مبلغی حدود 500 هزار تا یک میلیون تومان بپردازید. پس از ترجمه مدارک، متقاضی باید آنها را به صورت اسکن شده و در قالب فرمت PDF در سایت اداره مهاجرت، آپلود کند.

ترجمه مدارک-کاماپرس

هزینه سفر برای وقت سفارت کانادا

چنانچه نقص مدارک نداشته باشید، یک نامه بیومتریک (BIL) از طرف سفارت کانادا برای شما ارسال می‌شود. پس از دریافت این نامه تا 30 روز فرصت دارید تا وقت سفارت را برای انگشت‌نگاری از طریق سایت کارگزاری VFS رزرو کنید.

راز آسمان پایتخت

از آن جایی که کانادا در خاک ایران، سفارت‌خانه ندارد باید برای انجام این مرحله به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه سفر کنید. یک سفر دو الی سه روزه برای انگشت‌نگاری ویزا کافیست. هزینه این سفر به نوع هتل، زمان سفر و سبک زندگی شما بستگی دارد. به طور کلی باید حدود 15 میلیون تومان برای سفر سه روزه به ترکیه هزینه کنید.

هزینه پیکاپ پاسپورت

پس از انجام صحیح تمام مراحل، ویزای شما صادر می‌شود. پیکاپ پاسپورت به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در واقع، به جای آن که شخصاً برای دریافت ویزا به کشور همسایه سفر کنید، پاسپورت خود را به یک کارگزار مهاجرتی می‌سپارید. این موسسه، پاسپورت شما را به سفارت کانادا یا آمریکا در کشور واسط می‌برد. پس از چسباندن ویزا، پاسپورت به شما تحویل داده خواهد شد. هزینه پیکاپ ویزای توریستی کانادا از یک میلیون تومان آغاز می‌شود.

تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا

هیچ میزان حداقلی برای اثبات تمکن مالی ویزای توریستی کانادا مشخص نشده است. این مسئله به میزان اقامت شما در کانادا و نوع سفر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، چنانچه قصد داشته باشید تا در منزل دوستان یا آشنایان خود اقامت کنید، تمکن مالی کمتری را نیاز دارید.

مثلاً، اگر فرد بخواهد 6 ماه در خانه بستگان خود در کانادا اقامت کند باید به ازای هر نفر ماهانه 2 هزار دلار ارائه بدهد. این مبلغ به صورت میانگین در نظر گرفته شده است و معمولاً شهروندان ایرانی به تمکن مالی بیشتری نیز نیاز دارند. مبلغ تمکن مالی را دعوت‌کننده نیز می‌تواند ارائه دهد.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

هزینه درخواست اپن ورک پرمیت

با دریافت ویزای توریستی کانادا اجازه تحصیل یا کار در خاک این کشور را ندارید. اما چنانچه بخواهید در طول مدت زمان سفر خود، یک مجوز کاری از کافرمای کانادایی دریافت کنید، می‌توانید ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید. ایرانیانی که ویزای توریستی دارند می‌توانند به صورت رایگان، درخواست اپن ورک پرمیت را بدهند. تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری بسیار مقرون به صرفه‌تر از اخذ ویزای کاری کانادا است.

اخذ ویزای توریستی کانادا با قیمت مناسب

ریجکت شدن ویزا موجب افزایش هزینه‌های شما برای اخذ ویزای توریستی کانادا می‌شود. بنابراین، بهتر است انجام این کار را به افراد خبره‌ای بسپارید که با مراحل و قوانین جدید سفارت کانادا آشنایی کامل دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت ویزای فوری کانادا از گروه تخصصی ویزالند کمک بگیرید. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اخذ ویزا مانند مشاوره تلفنی، آنلاین یا حضوری، رزرو وقت سفارت، تکمیل مدارک ویزا و پیگیری اخذ ویزا را به این گروه مجرب بسپارید. همچنین، چنانچه قصد دارید تا با جدیدترین تحولات در روابط کشورها برای اخذ ویزا آشنا شوید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس www.visaland.org مراجعه کنید و یا با شماره 0261836 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز