هزینه اقامت در هتل قصر طلایی مشهد 21 شهریور 1401

لست سکند

هتل قصر طلایی مشهد یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران است که در بلوار امام رضا واقع شده و با معماری‌اش، هنر اسلامی را به مسافرانی از ایران و جهان معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در سال 1386 هتل قصر طلایی مشهد با زیر بنای 70 هزار متر مربع، در بیست طبقه ساخته شده و مالک آن خانواده سزاواربندی هستند.

این هتل، سوئیت‌ها و اتاق‌ها متنوعی دارد. آپارتمان رویال و پرنسس رویال یک انتخاب لوکس است. همچنین اتاق‌های دبل که به صورت دبل پانوراما و دبل لاکچری طراحی شده‌اند نیز، گزینه خوبی برای ماه عسل هستند. سوئیت آمریکایی، سوئیت پرزیدنت، سوئیت قاجار، سوئیت سنیور، سوئیت جونیور و سوئیت امپریال نیز جزو بهترین واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد محسوب می‌شوند و با طراحی و تم‌های متفاوت در اختیار مسافران و میهمانان هتل قرار می‌گیرند.

هتل قصر طلایی چه امکاناتی دارد؟

مجموعه آبی هتل و خدمات آن نظیر حمام ترکی، سالن ماساژ، جکوزی، سونا و استخر در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد تا خستگی راه را از تن آن‌ها به در کنند. یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ هتل قصر طلایی مشهد دارا بودن امکانات ورزشی و سالن بدنسازی مجهز است. همچنین مهمانان برای گذراندن اوقات فراغت می‌توانند به سالن بیلیارد هتل قصر طلایی سر بزنند.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این امکانات دیگری مانند آرایشگاه زنانه و مردانه، بیزینس‌سنتر، دفاتر خدمات مسافرتی، خدمات راهنمای مهمان، گیم نت، کتابخانه، پارکینگ، ترانسفر راه آهن، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و خدمات لاندری در لیست خدمات و امکانات هتل قصر طلایی قرار دارند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ترنم در هتل قصر، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند. رستوران پنج قاره زوشا به غذاهای ملی و خارجی شهرت دارد. رستوران ترمه هم با فضای کلاسیک، غذاهای سنتی، محلی و بومی مشهد را ارائه می‌دهد.

گفتنی است که هتل قصر طلایی یک رستوران تابستانی نیز دارد که چشم‌انداز زیبایی رو به گلدسته‌های حرم مطهر رضوی دارد. این اقامتگاه مجلل دارای دو رستوران به نام‌های ضیافت و پرستیژ نیز است. هتل قصر طلایی دارای چندین کافی شاپ به نام‌های لانج، آتریوم، فرانسیسکو، کافی‌شاپ مجموعه آبی و کافی‌شاپ لابی است که نوشیدنی‌های متنوع سرد و ‌گرم، دسر و فست فود را ارائه می‌دهند.

درباره دسترسی این هتل می‌توان گفت که برای رفتن به حرم مطهر با پای پیاده تقریبا 15 دقیقه راه باید طی شود. همچنین تا راه آهن یا ترمینال نیز 15 دقیقه فاصله است و از فرودگاه تا هتل قصر طلایی تنها ۲۰ دقیقه فاصله است. هتل قصر طلایی به موزه مردم‌شناسی، باغ ملی، خانه تاریخی داروغه، بازار قماش، مدارس تاریخی و جاذبه‌های درون حرم نیز نزدیک است.

در ادامه قیمت اقامت در اتاق‌های مختلف هتل قصر طلایی مشهد قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

27 دیدگاه برای “هزینه اقامت در هتل قصر طلایی مشهد 21 شهریور 1401

  1. علی گفته:

    واقعا قیمتش عالیه سه شب کیش رفتیم سه نفر فقط 18 میلیون پول یه جای داغون رو دادیم نفری 6 میلیون!! در مقایسه با اینجا 600 تومنم گرون بود! صبحانه افتصاح! نهار رو رفتیم بیرون تا مثل صبحانه نشه

  2. هانا گفته:

    واقعا مفته! جدی میگم تو یه هتل درجه یک با بهترین امکانات نزدیک حرم مطهر با اتاقهایی رو به حرم!! واقعا خوش به حال مسافرا! ما تو کیش دی ماه جا نبود یه هتل سه ستاره داغون گیرمون اومد شبی 2میلیون که اگه بخوای با قصر مقایسه کنی شبی 200هزارتومن هم زیادش بود! سه شب نفری 6دادیم جمعا 18 میلیون! غذا وصبحانه رو که اصلا نگو. شهرستانیهای مسافر مشهد حالشو ببرین خیف ما ساکن مشهدیم! همین هتل تو شیراز یا اصفهان قیمتش دوبله وسوبله است

  3. علی غلامی گفته:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت هتل احسنت برشما هتل همه چیزش خوب است اما یک چیزش نه حقوق یک بازنشسته جوابگوی این هزینه ها نیست وگرنه دلمان می خواست

  4. رضا سیاح گفته:

    سلام، بنده با همکارانم هفته پیش هتل بودیم بسیار بسیار عالی بود و مناسب برای ماه عسل و یا همچنین برای خانواده ها که هم زیارت باشد و هم تفریح چون امکانات مناسب بسیاری دارد. با تشکر از همه پرسنل هتل که عالی بودند.

  5. ایرج گفته:

    قیمت ها از قیمت های هتل های مشابه درترکیه بالاتر است . این قیمت ها با قیمت هتل های ۵ ستاره در شهر تورنتو کانادا قابل مقایسه بوده و در آن حد است .
    کسی که نوشته این قیمت مفت است آیا این قیمت ها را با حقوق یک معلم مقایسه کرده ؟ آیا یک معلم حق ندارد چند شب در این هتل اقامت داشته باشد ؟

  6. احمد گفته:

    عالی عالی من از بلوچستان رفتم عاشقش شدم گفتم اگه پولم اونقدی بود ک اصلا بیرون نمیشدم از اوجا از بس محشره به امتحانش می ارزه

    • حاجیخان گفته:

      امتحانش خیلی برای ما گرونُ کمرشکن در میاد.
      تا چندماه باید پیاده اینور اونور بریم یا واسه یه مدت چندین ماهه یه وعده غذا رو بیخیال شیم

  7. محمود گفته:

    سلام و عرض ادب
    میگن هتلش رویاییه
    هروقت از جلوش رد میشم دوس دارم برم داخلش رو ببینم اما جرات نمیکنم
    واقعا خیلی دلم میخاد یه شب اونجا باشم البته دیگه اونقد بخام پول بدم مطمئنا نمیخابم
    هرکس دوس داشت بیاد منو مهمون کنه

  8. محمد رضا صفائی گفته:

    ضمن سلام و احترام
    اگرقیمتها برای یک شبه ، که خیلی فاجعه است .
    چون با درآمد حقوق بگیر سنخیتی ندارد.
    پنج ماه حقوق ،هزینه سه شب خواهد شد، ای وای ، ای امان از گرونی…
    من در روم نزدیک شاپینگ سنتر و پاریس نزدیک برج ایفل بهترین هتل ، شبی پنجاه یورو که می شود ، یک میلیون و پانصد هزار تومان می دادم . حالا در ایران خودمون با این قیمتها واقعاً عجیب است.
    بهرحال امیدوارم بلطف خدای متعال موفق و پیروز باشید انشالله 🙏

  9. امیرحسین گفته:

    سلام
    من یک خاطره خوب دارم یادمه چند سال پیش با خانواده از طرف شرکت اومده بودیم پابوسی امام رضا ، شرکت به مدت سه روز یک هتل آپارتمان گرفته بود که تقریبا نزدیک هتل قصر طلایی بود اون زمان داشتن هتل رو تجهیز میکردن یادمه لوسترهای خیلی بزرگ اورده بودن که خیلی هم قشنگ بودن خلاصه هر وقت از حرم بر میگشتیم نگاهمون به هتل میخورد با خودم گفتم فقط آدمای پولدار و ثروتمند میتونن اونجا برن روز آخر که میخواستیم برگردیم از حرم با خانمم پیاده از پیشش رد شدیم بهش گفتم بنظرت ماهم میتونیم یکبار بریم اونجا ، خلاصه برگشتیم به شهرمون و سال بعد که باز سعادت نصیب شد به مشهد بری اینبار پدرخانمم با خانواده دعوت شده بود از طرف یک شرکت به مدت یک هفته من که نمیدونستم محل استقرارمون کجاست فقط به پدرخانمم گفته بودن که خودشون میان فرودگاه دنبالتون خلاصه وقتی رسیدیم یک ون آخر سیستم مارو برد به هتل وقتی به هتل رسیدیم خیلی تعجب کردم گفتم قربون مهر و کرمت امام رضا چطوری میشه که دقیقا سفر بعدیمون مارو اینجا دعوت کردی وارد که شدیم تازه متوجه شدیم چه جای قشنگ و زیباییه خلاصه خیلی خوب بود و خیلی هم خوش گذشت این خاطره ای بود که برام پیش اومده بود …امیدوارم یه جوری بشه که همه بتونن از چنین جاهایی استفاده کنن و مختص آدمای پولدار و ثروتمند نباشه

  10. محمدتقی گفته:

    اگر صاحب هتل مسلمان وشیعه باشه که
    جوری برنامه ریزی میکنه که فقر اهم بتونن
    بایک چهارم قیمت لااقل یک شب درعمرشون مهمون علی ابن موسی وصاحب هتل باشن چون ازنظرمالی
    ارزش افزوده این هتل برای اجدادش
    کافیه فقط یک ذره تفکر ومعرفت میخواد
    که آن شاء الله صاحب هتل داره
    سعدی علیه ال رحمه می‌فرماید
    ای که پنجاه رفت ودرخوابی
    مگر این پنج روز دریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز