هزینه اجاره کیا اسپورتیج برای سفر چه قدر است؟

اجاره خودرو-کاماپرس
لست سکند

برای تجربه یک سفر دسته‌جمعی راحت و رانندگی لذت‌بخش در جاده، کیا اسپورتیج یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. افراد با اجاره کیا اسپورتیج می‌توانند به خود فرصتی برای یک سفر آسوده و مجلل را بدهند و لذت یک رانندگی پرآدرنالین را تجربه کنند. قابلیت اجاره این اتوموبیل لوکس از کافه رنت برای افراد فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت اجاره کیا اسپورتیج از کافه رنت می‌پردازد:

هزینه اجاره کیا اسپورتیج

هزینه اجاره کیا اسپورتیج بدون راننده برای سه تا 14 روز، دو میلیون و 600 هزار تومان به ازا هر روز است. در صورتی که افراد تمایل به اجاره ماشین بیشتر از 14 روز داشته باشند، هزینه اجاره دو میلیون و 500 هزار تومان به ازا هر روز خواهد بود. لازم به ذکر است که برای اجاره ماشین به ودیعه‌ای به مبلغ 40 میلیون تومان نیاز است.

شرایط اجاره کیا اسپورتیج بدون راننده

در صورتی که افراد تمایل به اجاره خودرو بدون راننده داشته باشند و بخواهند لذت رانندگی با این ماشین را تجربه کنند، لازم است که راننده حداقل 20 سال سن داشته باشد و گواهینامه او حداقل شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. برای اجاره ماشین، ارائه کارت ملی شخص اجاره‌کننده، به همراه احراز گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت نیز ضروری است. آخرین مدرک ضروری برای اجاره اتوموبیل، ارائه یک چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو است.

در اسپورتیج‌هایی که بدون راننده اجاره می‌شوند، همه هزینه‌های مصرفی خودرو به عهده شرکت کافه رنت خواهد بود. حداقل بازه زمانی برای اجاره خودرو سه روز است و اجاره‌کنندگان مجاز به رانندگی روزانه مسافت 200 کیلومتر هستند. در حال حاضر امکان اجاره خودرو در تهران و شهرهای اطراف تهران وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره کیا اسپورتیج با راننده

در صورتی که افراد تمایل به اجاره ماشین با راننده داشته باشند، نیازی به ارائه هیچ مدرک و ضمانت‌نامه خاصی نیست. در این شرایط لازم است افراد از قبل محل و زمان مشخص‌شده را اعلام کنند، تا رانننده و ماشین در زمان از پیش‌ تعیین‌شده در اختیار آن‌‌ها قرار بگیرد. لازم است افراد از قبل به بررسی موجودی خودروهای با راننده بپردازند.

کیااسپورتیج-کاماپرس

شرایط بیمه اجاره اسپورتیج

کافه رنت سه نوع بیمه با سقف‌های متفاوت از تعهدات عرضه می‌کند. بیمه‌ پیاه، بیمه طلایی و بیمه الماس از انواع بیمه‌های کافه رنت هستند. بیمه پایه رایگان است و برای همه ماشین‌های اجاره شده ار کافه رنت به طور خودکار اعمال می‌شود. در صورتی که افراد تمایل به بهره‌مندی از بیمه طلایی برای اسپورتیج داشته باشند، لازم است که 230 هزار تومان بپردازند. هزینه برخورداری از بیمه الماس برای اسپورتیج نیز 350 هزار تومان خواهد بود.

لذت رانندگی با کافه رنت

اسپورتیج یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندها در ایران با طراحی مدرن داخلی است. اسپورتیج دارای بهترین امکانات رفاهی در کلاس خود است و فضا نشستن در جلو کاملا راضی‌کننده است و می‌تواند سفر راحتی را برای سرنشینان به ارمغان آورد. از امکانات این خودرو سیستم می‌توان به تهویه هوا دوگانه، سقف پانوراما، آینه‌های جانبی برقی و کروز کنترل اشاره کرد.

صندلی‌های این ماشین دارای قابلیت گرم‌کن و سردکن خودکار هستند. ظرفیت بالا صندوق عقب این خودرو بسیار جادار است و یکی از عوامل اصلی پرطرفدار بودن این ماشین است. سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و سیستم کشش و پایداری، امنیت این خودرو در حین رانندگی در شرایط سخت را تضمین می‌کند.

کیااسپورتیج-کاماپرس

کافه رنت

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت در سال 1393 در تهران تاسیس شد. این مجموعه از سال 1399 فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرد و یکی از اولین شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. کافه رنت دارای هشت سال سابقه است و تنوع بسیار زیادی در خودروهای اجاره‌ای دارد که به دو دسته لوکس و اقتصادی تقسیم می‌شود. کافه رنت انواع خدمات اجاره ماشین با راننده و یا بدون راننده، اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو در فرودگاه‌های امام و مهرآباد را برای مشتریان ارائه‌ می‌دهد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز