هر آن چه افراد قبل از خرید بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E باید بدانند

بیل مکانیکی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بیل مکانیکی ولوو یکی از مشهورترین برندها در حوزه صنایع تجهیزات سنگین است. بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E با داشتن 33 تن توان عملیاتی و ظاهر جمع‌وجور به صورت همزمان قدرت و عملکرد بهینه‌ای از خود ارائه می‌دهد. این محصول مجهز به موتور D8M  است که گشتاور بسیار بالایی در عملکرد از خود عرضه می‌کند.

کابین‌ بیل مکانیکی ولوو، بزرگ و ایمن است و علاوه بر نگهداری آسان، کارایی بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم هیدرولیک پیشرفته بیل مکانیکی ولوو باعث شده که افراد بتوانند به صورت دقیق عملیات حفاری را کنترل کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی ویژگی‌های بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E پرداخته است.

بررسی ویژگی های ظاهری بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E

این مدل دارای سه نقطه دسترسی در سمت راست اپراتور است که رسیدن به بخش بالایی بدنه را آسان می‌کند. بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E مجهز به پله‌های ضد سر خوردن، کابین جادار و ارگونومیک و نرده‌هایی با دید بالا است. مجموعه این ویژگی‌ها باعث ایمنی بیشتر دستگاه می‌شوند. دوربین‌های پشت و بغل تعبیه‌شده در این دستگاه باعث می‌شود که کاربران اشراف کامل بر محیط داشته باشند و در نتیجه ایمنی دستگاه هنگام عملکرد در محیط‌های بسته تضمین می‌شود. اکتیو کنترل این دستگاه باعث می‌شود که اپراتورها به خوبی از Co-Pilot برای تشخیص نوسان‌ها، ارتفاعات و عمق حفر محدودیت ایحاد کنند و در نتیجه از برخورد با موانعی مانند کابل‌های برق و یا لوله‌کشی‌های زیرزمین جلوگیری می‌شود.

مخزن بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E دارای 472 لیتر ظرفیت و مخزن هیدرولیک آن دارای 385 لیتر ظرفیت است. کابین و فضا داخلی این محصول دارای پدال‌های حرکتی و اهرم‌های دستی و صندلی قابل تنظیم است. بخاری و تهویه هوا اتوماتیک این محصول باعث می‌شود که افراد کار کردن در دما مناسبی را تجربه کنند. شیشه‌های ایمنی کابین علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و خاک، امنیت دستگاه را به خوبی تضمین می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

خرید بیل مکانیکی -کاماپرس

مشخصه های فنی بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E

کنولوژی هیدولیک استفاده‌ شده در ساخت این دستگاه باعث می‌شود که به طور همزمان عملکرد فوق‌العاده و مصرف بهینه داشته باشد. سیستم الکتروهیدرولیکی این دستگاه با تعداد شلنگ‌های کمتر، نیاز به اتصالات اضافی را کاهش می‌دهد. این قابلیت باعث شده که زمان نیاز به تعویض روغن هزار ساعت افزایش یابد و به طور کلی نگهداری محصول را آسان‌تر می‌کند. بیل مکانیکی ولوو تا 17 درصد مصرف سوخت بهینه دارد و باعث می‌شود که بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و تا 15 درصد کاهش در تولید آلاینده‌های کربن دی اکسید داشته باشد.

جایگزین کردن اهرم به جای پدال برای کنترل دستگاه باعث شده که استفاده از آن راحت‌تر شود و کاربران به میزان کمتری خسته شوند. در بیل مکانیکی ولوو مدل EC300E به دلیل استفاده از تکنولوژی کاهش نوسان بوم و سازو، میزان شوک وارد شده به دستگاه کاهش می‌یابد و در نتیجه کار کردن با دستگاه را راحت‌تر می‌کند. لایه‌های خنک‌کننده این دستگاه طوری عمل می‌کنند که باعث افزایش ظرفیت 10 برابری خنک‌کنندگی تجهیزات و در نتیجه عملکرد بهتر آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تارا بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز