هر آنچه که باید راجع به چینی زرین بدانید

لست سکند

فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ایرانیان همواره شاهد میهمان‌نوازی این قوم آریایی بوده و درگذر زمان ایرانیان از هر قوم طایفه و زبان، میهمان را عزیز و بر خود مقدم می‌دانستند. « چینی زرین ایران » با تولید بهترین کیفیت و زیباترین ظروف، زمینه را برای پذیرایی بی‌نقص فراهم می‌کند.

کاماپرس در ادامه به ۱۲ ویژگی شاخص چینی زرین ایران می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان و علاقمندان به ظروف خانگی جالب است؛

۱. عباسعلی قصاعی بنیانگذار صنایع چوبی زرین متولد سال ۱۳۲۶ در شهرستان نطنز است. وی در سال ۱۳۵۰ کارگاه چینی‌سازی پدری خود را با توسعه و بروزرسانی روش‌های تولید به کارخانه چینی قصاعی نطنز با حدود ۵۰ پرسنل و میزان تولید قابل توجه تبدیل کرد.

۲. فاز اول کارخانه صنایع چینی زرین ایران در اصفهان با همکاری عباسعلی قصاعی و برادرش راه‌اندازی شد. در حال حاضر شرکت زرین ایران با بیش از هزار و ۴۰۰ پرسنل به عنوان یک گروه صنعتی پیشرو و مبتکراین صنعت در جهان به شمار می‌آید و نسل چهارم خانواده قصاعی مشغول پیشبرد اهداف این شرکت است.

۳. ظروف چینی خانگی، محصولات تکمیلی چینی خانگی، ظروف چینی هتلی و رستورانی و ظروف چینی کودک از محصولات این شرکت هستند. تولید محصولات چینی زرین ایران با استفاده از آخرین تکنولوژی رباتیک ساخت ظروف چینی و کوره‌های پخت سریع انجام می‌پذیرد. به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه ساخت کشورهای اروپایی و بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های چاپ روی ظروف از مقاومت قابل ملاحظه‌ای در برابر شستشو در ماشین ظرفشویی برخوردار هستند.

راز آسمان پایتخت

۴. عباسعلی قصاعی به عنوان مدیرعامل شرکت چینی زرین، به همراه سهراب و سپهر قصاعی اعضای هیات مدیره را تشکیل می‌دهند.

۵. این کارخانه، مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه‌کننده محصولات چینی زرین ایران و سایر لوازم میزغذاخوری است که در حال حاضر دو استان تهران، اصفهان شعبه های آن را دارند.

۶. ماگ استیم طرح‌های آسمان و گیلاس، همچنین پیاله ۱۶ والنسیا ارغوانی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه اینترنتی خانه زرین است.

۷. صنایع چینی زرین ایران، معتبرترین برند ایرانی ارائه دهنده سبک‌های پذیرایی و انتخاب اول مصرف‌کننده در بازارهای داخلی و خارجی است

۸. کیفیت، نوآوری و اصالت، رضایت مشتری، اخلاق حرفه‌ای، سلامت مصرف‌کننده، کارکنان و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و محیط زیست از جمله ارزش‌های سازمانی گروه چینی زرین به حساب می‌آید.

۹. شرکت چینی زرین مسئولیت‌های اجتماعی خود را با فعالیت در امورخیریه مختلف، حمایت از ورزش بانوان و حمایت از تیم ملی فوتسال بانوان انجام می‌دهد.

۱۰. این شرکت معتبرترین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین کارخانجات این صنعت در جهان است و به همین سبب توانسته محصولات خود را به اسپانیا، آلمان، روسیه، کرواسی، اکراین، ایتالیا، هلند، سوئد و ۲۲ کشور دیگر صادر کند.

۱۱. شرکت چینی زرین بارها به عنوان صادرکننده و تولیدکننده نمونه کشور و همچنین واحد نمونه بیمه و صنعت سبزملی برگزیده شده است. گواهینامه‌های رعایت حقوق مصرف‌کننده، صادرات به اروپا، پروانه بهداشت، استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ را در کارنامه خود دارد. این شرکت درسال ۱۳۹۰ به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شد. در سال ۱۳۹۸ در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان تندیس زرین برند محبوب ایرانی را دریافت کرده است.

۱۲. گروه چینی زرین در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران در سال ۱۳۹۸ حضور داشته است.

مرتبط با : چینی زرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هر آنچه که باید راجع به چینی زرین بدانید

  1. خدیجه ظریفی آزاد گفته:

    سلام خسته نباشیدمن مشتری قدیمی چینی زرین طرح پینک رزهستم وعلاوه برسرویس 12نفره 6نفره هم خریدم وهمچنین کاسه آبگوشت خوری وپاستاخوری وسلادخوری هم خریدم وخیلی هم راضی ام وازشماکمال تشکررادارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز