هر آنچه که باید راجع به لوازم خانگی هیمالیا بدانید

لست سکند

شرکت لوازم خانگی «هیمالیا» با نیم قرن تلاشِ موثر در عرصه‌ی تولید لوزام خانگی، گام بزرگی در تولید ملی برداشته است. هیمالیا با نام ثبت شده‌ی «پرتو سرد توان هیمالیا» با تولید یخچال فریزر فعالیت خود را آغاز کرد.

کاماپرس در ادامه به ۷ نکته خواندنی درباره هیمالیا می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان لوازم خانگی، خالی از لطف نیست؛

۱. شرکت هیمالیا در دهه ۵۰ فعالیت خود را در عرصه تولید لوازم خانگی آغاز کرد و یک دهه بعد، تولید یخچال‌های صنعتی و فریزرهای صندوقی خانگی در این شرکت آغاز شد؛ در دهه ۷۰، هیمالیا به عنوان یک برند مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی برای مشتریان شناخته شده بود.

۲. این شرکت ضمن تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی توانست استانداردهای ملی ایران را کسب کرده، بسترهای لازم در زمینه توسعه خدمات پس از فروش را نیز فراهم کند.

۲. تولید محصولات منطبق با استانداردهای اروپایی با تکیه بر طراحی روز دنیا و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت اِی‌ای‌جی، طراحی محصولات جدید با همکاری شرکت بتاکو ایتالیا و اخذ گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای بین‌المللی در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ از جمله اقدامات گروه هیمالیا در این سال‌ها بود.

راز آسمان پایتخت

۳. گروه صنعتی هیمالیا در حال حاضر با داشتن حدود ۵۰ هزارمترمربع فضای تولید و ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در دهه ۹۰ به توسعه فضای تولیدی کارخانه، انتقال دانش فنی روز و تولید محصولات جدید با فناوری پیشرفته پرداخت.

۴. غلامرضا دامن‌کشان مدیریت مجموعه پرتو توان سرد با برند هیمالیا را بر عهده دارد.

۵. محصولات هیمالیا در گروه های یخچال فریزر. ماشین لباسشویی، فر تو‌کار، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و تلویزیون دسته بندی شده است.

۶. در سال ۱۳۹۸ نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در این شرکت به طور کامل مستقر و پیاده‌سازی شد. همچنین نرم‌افزاراهای مالی، حسابداری، خزانه‌داری و … نیز برای اولین بار در این مجموعه به اجرا درآمد.

۷. شرکت هیمالیا در هفدهمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی در سال ۱۳۹۶ حضور داشته است.

مرتبط با : هیمالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز