هر آنچه باید درباره تلویزیون های جدید شیائومی بدانید + قیمت

لست سکند

برند محبوب شیائومی که در ایران بیشتر با نام گوشی‌هایش شناخته می‌شود، در زمینه لوازم خانگی هم دستی بر آتش دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حالا تلویزیون های جدید شیائومی نیز به بازار ایران آمده است و قابلیت‌هایی را ارائه داده‌اند، که می‌تواند دلیل خوبی برای خرید این محصولات باشد. در ادامه به معرفی این تلویزیون های شیائومی پرداخته خواهد شد؛

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S 4K نمایشگر 65 اینچ

قیمت: 21 میلیون و 729 هزار تومان

تلویزیون شیائومی 65 اینچی،  ادامه‌دهنده موفقیت‌های شیائومی است. تغییرات اندکی در این تلویزیون فراخور سایز بزرگ‌تر آن انجام شده است. برای نمونه به منظور افزایش کیفیت تصویر در آن از تکنولوژی HDR10+ استفاده شده است. ارتقاء حافظه از 8 به 16 گیگ نیز از دیگر تغییرات آن است.

راز آسمان پایتخت

مشخصات پنل نمایشگر مانند زاویه دید 178 درجه، کنتراست 1:3000، زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز بیانگر استفاده از پنلی از نوع IPS است. روشنایی 450 نیتس با آخرین تکنولوژی مانند MEMC motion-smoothing و Contrast Dimming همراه شده است تا پنل 4K با رزولوشن 3840×2160 و عمق رنگ 10-bit به حداکثر کیفیت خود برسد.

سه پورت یواس‌بی2، سه پورت اچ‌دی‌آم‌آی، یک سوکت شبکه RJ45 ، یک ورودی AV، یک خروجی صدای پیشرفته اپتیکال، خروجی هدفون 3.5 میلیمتری و دو ورودی آنتن پشت تلویزیون هوشمند شیائومی تعبیه شده‌اند. همچنین بیشتر دکمه‌های کنترل‌های قدیمی در کنترل آن حذف شده اما ظاهر کلاسیک آن‌ حفظ شده است. این کنترل از طریق بلوتوث نسخه 5 به تلویزیون شیائومی متصل می‌شود.

این تلویزیون شیائومی دارای دو بلندگوی 10 واتی است که از تکنولوژی‌های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه دو نیز است. سیستم عامل اندروید هم از دیگر ویژگی‌های تلویزیون 65 اینچی شیائومی، به شمار می‌رود.

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV Q1E QLED نمایشگر 55 اینچ

قیمت: 19 میلیون و 119 هزار تومان

این تلوزیون هوشمند شیائومی دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 96 درصد است که برای اتصال، سه پورت اچ‌دی‌آم‌آی، 2 پورت یواس‌بی یک و پورت 3.5 میلی متری در سمت راست دارد. این درحالی است که AV، آنتن، LAN و پورت نوری رو به پایین هستند.

صفحه نمایش QLED این تلویزیون با یک لایه کوانتومی بین نور پس‌زمینه و صفحه نمایش، رنگ‌ها را با وضوح و کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. وضوح این صفحه نمایش 4K است و از HDR 10، HDR 10+ و Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون هوشمند 55 اینچی، دارای خروجی صدای 30 وات است که به 6 درایور تقسیم می‌شود؛ 4 درایور با برد کامل و 2 برد برای صداهای محیطی.

درباره کنترل آن هم باید گفت که این یک کنترل کاملا مینیمال با دکمه روشن/خاموش، دکمه دستیار گوگل، کلیدهای میانبر برای نتفلیکس و پرایم ویدیو و دکمه‌های اختصاصی اندروید است.

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 L50M6-6AEU نمایشگر 50 اینچ

قیمت: 16 میلیون و 99 هزار تومان

سومین تلویزیون، مجهز به پنل VA LCD است و کنتراست قابل توجهی برای صفحه نمایش VA دارد. این فناوری به تلویزیون اجازه می‌دهد تا با استفاده از پیکسل‌های مختلف و رنگی مجاور فضاهای رنگی بزرگی را ایجاد کند.

این سری از تلویزیون‌های شیائومی دارای فریم‌های نازک هستند و با داشتن ضخامت بدنه تقریبأ 9 میلی‌متری، می‌توانند به عنوان تلویزیون‌های  LCD  درجه یک شناخته شوند. دکمه پاور این تلویزیون، به طور کامل در بدنه و درست در زیر لوگو قرار گرفته و بخش رابط نیز در سمت چپ تلویزیون قرار دارد. پورت‌هایی در قسمت کناری و همچنین خروجی‌هایی در قسمت پایین بدنه وجود دارند که با فرو رفتگی ناچیز خود دسترسی را برای کاربران راحت‌تر کرده است.

تلویزیون پیش رو با دارا بودن تراشه مدیاتک ام‌تی 9611 از سیستم عامل اندروید تی‌وی 10 پشتیبانی می‌کند که امکان نصب برنامه‌های مختلف برروی تلویزیون را به کاربران می‌دهد.

یک جفت HDMI 2.0، ورودیAV ، یک جفتUSB 2.0، خروجی هدفون، خروجی دیجیتال نوری و ورودی آنتن، اتصال اینترنت، شکاف CI ،Wi-Fi در گزینه‌های دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 از دیگر قابلیت‌های جذاب تلویزیون Mi TV P1 50 به شمار می‌روند.

تلویزیون شیائومی را از آل دیجیتال بخرید

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال در سال 1387 راه اندازی شد. آل دیجیتال یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی و… به شمار می‌رود که رضایت مشتریان را اصل اول فعالیت خود قرار داده است. این فروشگاه اکنون با هدف خدمت رسانی در زمینه مشاوره و تامین جدیدترین برندهای کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی مرتبط همچون تلویزیون های جدید شیائومی در حال فعالیت است.

مزیت خرید از آل دیجیتال این است که این فروشگاه، سفارشات را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود می‌رساند. مشتریان در صورت عدم مطابقت محصول یا مشکلات دیگر، نباید نگران باشند چراکه با خرید از آل دیجیتال در مهلت 7 روزه می‌توانند کالای خود را مرجوع کرده و در نهایت یک خرید اینترنتی مطمئن داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : آل دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز