هرآنچه باید درباره تولد و توسعه اپلیکیشن هومکا بدانید

هومکا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

هومکا، یکی از اپلیکیشن‌های نوظهور در حوزه بهداشت و سلامت است که به شهروندان کمک می‌کند تا در منزل یا محل کار خود به خدمات پزشکی دسترسی پیدا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی هومکا و خدمات آن می‌پردازد؛

* خدمات هومکا شامل فیزیوتراپی در منزل، چکاپ بانوان، تزریقات در منزل، ویزیت پزشک و انجام آزمایش در منزل و محل کار است. این مجموعه تاکید زیادی بر محرمانه بودن اطلاعات و داده‌های کاربران، شفافیت و ارائه اطلاعات دقیق از تمامی مراحل و هزینه‌ها دارد.

* کاربران در اولین اقدام نوع خدمت مورد نیاز خود را در اپلیکیشن مشخص می‌کنند. پس از آن کارشناسان هومکا با هر کاربر تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های اولیه، نیروی متخصص را به منزل یا محل کار اعزام می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

* هومکا به صورت ۲۴ ساعته بر بستر اینترنت، به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد.

* هومکا اواخر سال 1398 به عنوان یک استارت‌آپ فعالیت خود را در زمینه مراقبت از سالمند شروع کرد. بعد از شیوع ویروس کرونا و ایجاد قرنطینه سراسری، خدمات خود را تغییر داد و به شهروندان برای انجام آزمایش‌های تخصصی کمک کرد. پس از فروکش کردن موج‌های اولیه کرونا، هومکا از اواخر زمستان ۱۴۰۰ سایر خدمات آزمایشگاهی را نیز به سبد خود اضافه کرد.

* دست‌اندرکاران این اپلیکیشن معتقدند، تمرکز بر انجام آزمایش در محل کار و منزل، همکاری با آزمایشگاه‌های معتبر، پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی و استفاده از متخصصان باتجربه در فرایند نمونه‌گیری، در پیشرفت هومکا نقش داشته است.

* از ابتدای سال ۱۴۰۱ خدمات هومکا علاوه بر تهران و کرج در شهرهای تبریز، شیراز، رشت و قزوین نیز ارائه می شود.

* بخش «مجله سلامت» در سایت هومکا، حاوی مطالب مفید و مفصلی درباره مسائل پزشکی و بهداشتی است. این مطالب از منابع معتبر ترجمه شده و پس از تایید پزشکان متخصص همکار هومکا، منتشر می‌شوند.

* برای آشنایی بیشتر با هومکا و خدمات آن می‌توان به سایت و شبکه‌های اجتماعی این استارت‌آپ مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : استارتاپ هومکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز