هتل های قیمت مناسب تهران در بهترین نقاط پایتخت

هتل-کاماپرس
لست سکند

هتل های قیمت مناسب تهران در بهترین نقاط پایتخت را می توان گزینه ای ایده آل برای تجربه سفری اقتصادی در نظر گرفت. شاید شما هم مانند برخی از مسافران بنا به دلایلی به دنبال رزرو هتل های تهران قیمت مناسب هستید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود. فرقی ندارد که با هدف کاری، تفریحی یا … به پایتخت سفر می کنید؛ شما می توانید از میان هتل های ارزان تهران مناسبترین هتل را برای اقامتی راحت و دلنشین انتخاب کنید. بنابراین اگر قصد رزرو هتل تهران را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش کاماپرس، در این مقاله به معرفی هتل های تهران از اقامت 24 با قیمت مناسب می پردازیم و بهترین سامانه رزرواسیون را نیز معرفی می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رزرو هتل تهران با قیمت مناسب

برخی از مسافران سفرهای متعددی به پایتخت دارند و درصدد کاهش هزینه های خود هستند. برخی دیگر به خاطر بودجه کم می خواهند تا جایی که می توانند سفر اقتصادی تری داشته باشند. از این رو رزرو هتل تهران قیمت مناسب یکی از اصلی ترین و بهترین روش های صرفه جویی در هزینه های سفر محسوب می شود.

از مهمترین این هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

راز آسمان پایتخت

هتل 3 ستاره دیاموند

برای رزرو هتل های تهران قیمت مناسب جهت سفرهای تفریحی و بازدید از جاذبه های گردشگری، هتل دیاموند را پیشنهاد می کنیم. شما با انتخاب این هتل سه ستاره علاوه بر اینکه هزینه منطقی و مقرون به صرفه ای را پرداخت می کنید، می توانید دسترسی راحتی به اماکن دیدنی داشته باشید.

کاخ گلستان، کاخ موزه سعد آباد، برج میلاد، کاخ نیاوران، برج طغرل، کاخ موزه ملت، باغ ملی، میدان آزادی و … از مهمترین جاهای دیدنی تهران در فاصله نزدیک با هتل دیاموند هستند.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی.

هتل 3 ستاره اطلس

هتل 3 ستاره اطلس یکی از باسابقه ‌ترین هتل ‌های پایتخت است که در لیست هتل های تهران قیمت مناسب جایگاه ویژه ای دارد. این هتل دارای 40 واحد اقامتی است که امکانات و خدمات بسیار خوبی همچون رستوران، صندوق امانات داخل اتاق، پارکینگ، لاندری، خانه داری، اینترنت و … را ارائه می دهد.

به خاطر موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به مراکز مهمی مانند دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنعت و معدن و …، هتل سه ستاره اطلس جهت اقامت در سفرهای کاری جزو بهترین گزینه ها به شمار می رود.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین ویلا و قرنی، روبروی داروخانه هلال احمر.

رزرو هتل ارزان در تهران

رزرو هتل ارزان در تهران می تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش هزینه های سفر شما موثر باشد. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل های تهران با قیمت مناسب هستید، می توانید به سراغ هتل های دو ستاره بروید. این هتل ها از فضایی ساده و امکانات و خدمات قابل قبولی برخوردارند و هزینه کمتری را نسبت به سایر هتل های پایتخت دریافت می کنند. موارد زیر جزو بهترین هتل های ارزان تهران از نظر مسافران می باشند:

هتل 2 ستاره فردوسی

هتل فردوسی به عنوان یک هتل در تهران با قیمت مناسب دارای 4 طبقه و 32 باب اتاق راحت و تمیز است. این هتل ارزان در فاصله نزدیک با اماکن گردشگری و تجاری پایتخت مانند موزه ایران باستان، کاخ گلستان، بازار طلا و جواهرات، بازار بزرگ تهران، بازار موبایل علاءالدین و … قرار گرفته است.

از مهمترین خدمات و امکانات رفاهی هتل دو ستاره فردوسی تهران می توان سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، اینترنت و … را نام برد.

آدرس: تهران، خیابان فردوسی، خیابان شهید تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۳.

هتل 2 ستاره خیام

هتل قدیمی خیام که در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته به عنوان یکی دیگر از هتل های تهران قیمت مناسب شناخته می شود. شما می توانید هنگام رزرو هتل تهران یکی از 36 اتاق دلنشین و مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی این هتل را انتخاب کنید تا اقامتی راحت و سفری به یادماندنی داشته باشید.

نزدیکی به بازار بزرگ تهران و دسترسی آسان به مهم‌ ترین موزه‌ های پایتخت نظیر موزه ایران باستان، موزه پست، موزه آبگینه، کاخ گلستان و همچنین خطوط مترو و پایانه اتوبوس‌ های شهری در میدان امام خمینی از مزیت های اصلی هتل 2 ستاره خیام محسوب می شوند. اگر به دنبال اجاره هتل در تهران با قیمت مناسبی هستید، هتل خیام را مد نظر داشته باشید.

آدرس: تهران، میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه نویدی، پلاک۳.

 

هتل 2 ستاره شهریار

برای آن دسته از مسافرانی که می خواهند بهترین هتل با قیمت مناسب در تهران را که موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد، انتخاب کنند، هتل شهریار گزینه ای ایده آل است. با اقامت در این هتل دو ستاره دسترسی به موزه‌ ها و اماکن تاریخی همچون موزه‌ های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان و … بسیار آسان و سریع خواهد بود.

شما می توانید جهت رزرو هتل تهران، یکی از اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هتل شهریار را با قیمتی بسیار مناسب و امکانات و خدمات خوب انتخاب کنید.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی جدید، بلوک ۸ غربی، پلاک ۲۴.

هتل-کاماپرس

چگونه هتل های تهران قیمت مناسب را رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل تهران با قیمت مناسب می توانید به سایت های رزرواسیون مختلف مراجعه کنید. یکی از بهترین سامانه های رزرواسیون در سطح کشور که از اعتبار بالا و سابقه درخشانی برخوردار است، اقامت 24 می باشد. از آنجایی که این سامانه همکاری چندین ساله با هتل های قیمت مناسب در تهران را دارد، تخفیفات بسیار ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته است. برای اطمینان از رزرو هتل خود می توانید به نظرات مسافرانی که از طریق اقامت 24 رزرو هتل تهران را انجام داده اند مراجعه کنید و از میزان رضایت بالای آنها مطلع شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هتل های قیمت مناسب تهران در بهترین نقاط پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز