نگرانی فعالان بازار رمزارزها با تداوم پرداخت وام تتر + قیمت روز تتر

قیمت روز تتر-کاماپرس

تتر قصد داشت پرداخت وام تضمین شده به مشتریان خود را در سال 2023 متوقف کند، اما این روند در سال جاری ادامه پیدا کرد و حتی تعداد آن بیشتر شد. البته اندازه و مقدار وام پرداختی کم شد، اما متوقف نشد. این موضوع باعث شد که فعالان بازار رمزارزها واکنش نشان دهند، زیرا آن‌ها نگران وام‌های تضمینی پرداخت شده تتر هستند و احتمالا این واکنش‌ها روی قیمت روز تتر اثر خواهد گذاشت.

به گزارش کاماپرس، برخی فعالان بازار رمزارزها معتقدند که تتر برخلاف وعده خود عمل کرده و قصد دارد به پرداخت وام ادامه دهد. توسعه دهندگان و مقامات مسئول رمزارز تتر نیز بیان کرده‌اند که این وام به درخواست یکی از شرکای قدیمی ارز دیجیتال مذکور ارائه شده و مقدار پرداختی آن در سال 2024 به صفر خواهد رسید.

براساس آخرین گزارش سه ماهه تتر، تا 30 ژوئن میزان تسهیلات پرداختی از شبکه این ارز دیجیتال 5.5 میلیارد دلار گزارش شده که در مقایسه با سه ماهه قبل رشد داشته است.

این نوع وام‌ها برای مشتریانش بسیار جذاب و محبوب است، اما همیشه باعث نگرانی برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها می‌شود، زیرا در مورد وثیقه این قبیل تسهیلات شفافیت خاصی وجود ندارد و از آنجایی که ریسک‌های متفاوتی متوجه بازار رمزارزها بوده و قیمت روز تتر نیز نوسانی است، گسترش هر چه بیشتر این شیوه وام دهی خطرناک به نظر می‌رسد.

قیمت روز تتر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

گزارش دبلیو اس جی در دسامبر 2022 دامنه نگرانی‌های فعالان را بیشتر کرد. در این گزارش عنوان شده که وثیقه کامل و درستی برای تمامی وام‌های ارائه شده از شبکه تتر وجود ندارد. همین موضوع سبب شد که توانایی تتر برای رهایی از بحران زیر سوال برود. در این رابطه کوین تلگراف با مقامات مسئول تتر تماس گرفته تا پاسخی دریافت کند، اما آن‌ها پاسخگو نبودند.

همین مسائل وضعیت بازار تتر را مبهم کرده و این قبیل موارد به نگرانی‌های معامله‌گران دامن می‌زند. برخی از کارشناسان و معامله‌گران بازار رمزارزها همواره به افراد تازه وارد توصیه می‌کنند که قبل از مشاهده قیمت روز تتر و شاخص‌های مرتبط با این ارز دیجیتال، ابتدا اخبار این بازار را مطالعه کرده و سپس به معامله بپردازند.

مشاهده اخبار بازار تتر و معاملات آن با “اکس نوین”

معامله گران ایرانی به منظور مشاهده اخبار و قیمت روز تتر می‌توانند به وبسایت اکس نوین مراجعه کنند. این درگاه همواره خبرهای مرتبط با ارز دیجیتال مذکور را به‌روزرسانی کرده و اطلاعات مهمی درباره بازار این رمزارز در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. در صورتی که معامله گران ایرانی شرایط را برای خرید و فروش تتر مناسب می‌دانند، می‌توانند از طریق همین درگاه با امنیت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن معاملات خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز