نگاهی به وضعیت قیمتی بیت کوین و مرزهای مقاومتی مهم آن

بیت کوین-کاماپرس

هجوم نهادها و شرکت‌های گوناگون برای راه اندازی ای تی اف باعث شده تا بیت کوین بتواند در محدوده 30 هزار دلاری حرکت و این حمایت قیمتی را حفظ کند. در صورتی که بیت کوین بتواند در کانال 30 هزار دلاری پیشروی داشته باشد، قاعدتا سرمایه گذاران بیشتری به آن جذب خواهند شد.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین اخبار و اطلاعات، خرس‌های بازار بیت کوین به شدت از سطح 31 هزار دلاری دفاع می‌کنند و اجازه ورود این رمزارز را به نرخ مذکور نمی‌دهند. اما گاوهای بازار نیز در تلاش هستند تا مانع از ریزش دوباره نرخ بیت کوین به پایین محدوده 30 هزار دلاری شوند. در صورتی که گاوهای بازار بتوانند مقاومت کنند و با تلاش خود بیت کوین را به محدوده 31 هزار تا 31 هزار و 500 دلاری سوق بدهند، احتمالا روند صعودی جدیدی برای این رمزارز آغاز خواهد شد. یک مقاومت جزئی در محدوده 32 هزار و 400 دلاری وجود دارد، اما به نظر گاوها راحت‌تر از کانال 31 هزار دلاری امکان عبور از این محدوده قیمتی را دارند. اگر این مرز مقاومتی هم پشت سر گذاشته شود، مسیر برای رسیدن به محدوده 40 هزار دلاری همواره خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سوییفت وضعیت آینده قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد

اخیرا فیلیپ سوییفت، بنیانگذار پلتفرم لوک اینتو، با استناد به شاخص آر هولد رایتو، درباره وضعیت بیت کوین اظهار نظر کرده و بیان داشته که بازار بیت کوین در آستانه افزایش چشم گیر حجم معاملات است. معمولا افزایش حجم معاملات با رالی صعودی قیمت بیت کوین همراه می‌شود.

عوامل مختلفی روی نرخ بیت کوین موثر هستند. ممکن است انتشار خبرهای درباره شرایط اقتصادی آمریکا و مسائل مرتبط سبب شود تا قیمت بیت کوین تمایل بیشتری برای فتح کانال 31 هزار دلاری داشته باشد. اما در صورتی که بار دیگر سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا مانعی در مسیر کریپتو ایجاد کند احتمال ریزش دوباره قیمت‌ها دور از انتظار نخواهد بود. به همین دلیل افراد همواره باید آخرین اخبار و همچنین قیمت روز بیت کوین را مشاهده کنند و با داشتن اطلاعات کافی و مطالعه تحلیل‌های گوناگون به خرید یا فروش این ارز دیجیتال بپردازند.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین-کاماپرس

بهترین درگاه برای جست و جوی اطلاعات رمزارزی کدام است؟

کاربران ایرانی این امکان را دارند که به روزترین و بهترین اطلاعات رمزارزی را در سایت صرافی جست و جو کنند. صرافی آی او استارتاپی پیش رو در حوزه ارزهای دیجیتال است که سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره تلاش می‌کند تا زمینه را برای معاملات امن و سریع خرید و فروش رمزارزهای مختلف فراهم کند.

علاوه بر امکان انجام معاملات انواع ارزهای دیجیتال در این وبسایت، افراد با مراجعه به این سایت و کلیک روی هر رمزارزی، از قیمت روز آن آگاه خواهند شد. وبلاگ این مجموعه نیز اطلاعات مناسبی درباره رمزارزهای مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در صورتی که سوالات افراد از دو طریق مذکور پاسخ داده نشود، پشتیبانی این مجموعه همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب پاسخگوی کاربران خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز