نکات مهم در خرید میلگرد راد همدان

میلگرد راد همدان-کاماپرس

میلگرد به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی در ساخت‌وساز، بازاری بسیار رقابتی دارد و کارخانه‌های متعددی انواع میلگردها را با کیفیت‌ها و ویژگی‌های متنوع تولید کرده و روانه بازار می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، مجتمع فولادی راد همدان، یکی از ممتازترین کارخانه‌ها در زمینه تولید مقاطع فولادی از جمله میلگرد در بازار داخلی بوده و سهم  قابل توجهی از بازار فروش این محصول را به خود اختصاص داده است.

قیمت میلگرد رادهمدان بر اساس مشخصات فنی همچون گرید و سایز محصول و همچنین تحت تاثیر عوامل بیرونی مانند نوسانات نرخ ارز، قیمت جهانی فولاد خام، میزان عرضه و تقاضا، قیمت حمل و نقل و سیاست‌های روز اقتصادی تعیین می‌شود.

در این گزارش، مشخصات و قیمت میلگرد رادهمدان بررسی شده است.

استاندارد میلگرد رادهمدان

شرکت میلگرد رادهمدان برای تولید محصولات و مقاطع فولادی خود از ماشین‌آلات ایتالیایی و آلمانی استفاده می‌کند. میلگردهای رادهمدان تحت استانداردهای اروپا به شماره BS4449، استاندارد DIN آلمان و استاندارد ملی ایران به شماره SNSO3132 تولید شده و در بازار عرضه می‌شود. این شرکت علامت RAD به نشانه محصولات تولیدی رادهمدان را روی تمامی میلگردهای خود حک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

میلگرد-کاماپرس

مشخصات فنی میلگرد رادهمدان

مجتمع فولادی رادهمدان برای تولید میلگردهای خود از ماده اولیه شمش قوس و روش نورد گرم استفاده می‌کند. قطعاتی که این کارخانه تولید می‌کند، در مواجهه با رطوبت مقاومت بالایی دارد. رادهمدان، میلگردهای خود را در سایزهای ۸ تا ۳۲ در دو نوع ساده و آجدار در گریدهای A2 و A3تولید می‌کند.

وزن میلگرد رادهمدان

با توجه به وزن سبک و کیفیت بالای محصولات رادهمدان، در برخی از موارد برای مصارف خاص و کاربردهایی که نیاز به میلگرد سبک داشته ‌باشند، از محصولات این کارخانه استفاده می‌شود. این میلگردها نسبت به وزن استاندارد جداول اشتال، وزن کمتری دارند.

در ادامه مشخصات میلگرد رادهمدان بر اساس سه نوع گرید آن معرفی شده است.

گرید A1: میلگرد رادهمدان با گرید A1، بدون آج و برجستگی در سطح، با مقاومت تسلیم ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت کششی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع تولید می‌شود. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن حدود ۲۵ درصد است و انجام عملیات آهنگری و جوش‌کاری روی آن‌ها بلامانع است. قیمت میلگرد رادهمدان در گرید A1 با قیمت میلگرد آجدار این کارخانه متفاوت است.

گرید A2: میلگرد رادهمدان با گرید A2، با آج‌های مارپیچی روی سطح، با مقاومت تسلیم ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع تولید می‌شود. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن حدود ۱۸ درصد است و به دلیل خشک بودن، انجام عملیات آهنگری و جوش‌کاری روی آن مناسب نیست.

قبل از خرید میلگرد رادهمدان گرید A2، حتما آخرین قیمت میلگرد آجدار رادهمدان را استعلام کنید.

گرید A3: میلگرد رادهمدان با گرید A3، با آج‌های جناغی شکل، با مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع تولید می‌شود. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن حدود ۱۴ درصد است که روی نوع کاربرد و قیمت میلگرد رادهمدان اثرگذار است.

قیمت میلگرد-کاماپرس

خرید میلگرد رادهمدان

میلگرد رادهمدان با استفاده از مواد با کیفیت شیمیایی و مکانیکی تولید می‌شود. این محصولات با استانداردهای ملی و بین‌المللی سازگار بوده و تولید آن‌ها با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته آلمانی و ایتالیایی انجام می‌شود. علاوه بر این، برگه آنالیز و آزمایش قطعه همراه با محصولات خریداری شده برای مشتری ارسال می‌شود.

نیروهای متخصص و ماهر با تجربه‌کاری زیاد در این کارخانه فعالیت می‌کنند که باعث افزایش کیفیت محصولات آم شده است.

همچنین فاصله نزدیک این کارخانه با مناطق غرب و شمال غرب کشور باعث شده که مشتریان این مناطق بتوانند محصولات را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند.

استعلام قیمت میلگرد رادهمدان با “آراد آهن”

در نظر داشته باشید که پیش از خرید میلگرد رادهمدان حتما از قیمت روزانه آن با اطلاع باشید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن برای خرید اقدام کنید. به همین منظور توصیه می‌کنیم که آخرین قیمت میلگرد کارخانه‌های معتبر داخلی را در سایت یا کانال تلگرامی آرادآهن دنبال کنید.

این بازرگانی به صورت روزانه آخرین قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله قیمت میلگرد رادهمدان را منتشر می‌کند. همچنین می‌توانید بعد از استعلام قیمت روز میلگرد رادهمدان، از طریق بازرگانی آرادآهن سفارش‌های خود را در حجم دلخواه ثبت کنید.

بازرگانی آرادآهن عرضه کننده انواع آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی از سال 1377 فعالیت خود را در بازار فولاد ایران آغاز کرد. آراد آهن تلاش می‌کند که با ارائه خدمات شایسته، اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، قیمت مناسب و همکاری مسئولانه، همواره سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

این بازرگانی به دلیل همکاری بدون واسطه و طولانی مدت با کارخانه فولادراد، محصولات این کارخانه از جمله میلگرد رادهمدان را با بهترین قیمت تأمین کرده و در سراسر کشور پخش می‌کند.

متقاضیان برای خرید میلگرد و سایر مقاطع فولادی می‌توانند علاوه بر مراجعه به وبسایت آراد آهن به آدرس  www.aradahan.com مراجعه یا از طریق شماره تلفن 34055-031 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز