نرخ و آینده رمزارز شیبا اینو چگونه خواهد بود؟

شیبااینو-کاماپرس
لست سکند

رمز ارز شیبا یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بازار است که به عنوان یک توکن روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است و هدف بنیان‌گذارانش ایجاد جامعه‌ای خودمختار و غیرمتمرکز اعلام شده بود. این رمزارز در همان بدو ورود خود دوج کوین را به چالش کشید و خود را قاتل دوج کوین معرفی کرد. شیبا اینو نژادی از سگ ژاپنی می‌باشد که از تصویر آن برای نمایش دوج کوین هم استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در آغاز ظهور رمز ارز شیبا اینو و رشد و پیشرفت انفجارگونه این رمز ارز، خیلی از خریداران آن توانستد به سودهای کلانی دست پیدا کنند. در حال حاضر می‌توان گفت نرخ شیبا و سایر رمز ارزها نوسانات قیمتی زیادی را تجربه می‌کنند اما در کل بازار خرید این رمز ارز بیشتر شده و به تعداد خریداران آن اضافه می‌گردد.

آینده شیبا اینو چگونه خواهد بود؟

گروه توسعه دهنده شیبا اینو در اواخر سال 2022 بازی شیبا اترنیتی را به بازار عرضه کردند و در اوایل سال 2023 راهکار لایه دوم اختصاصی این گروه به نام شیباریوم تاسیس و راه اندازی شد.

تیم توسعه دهنده این رمزارز در تلاش است تا به حوزه بازی‌های لاک چین و فضای متاورس وارد شود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد بدون شک آینده این رمز ارز را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به گفته یکی از اعضای تیم توسعه این رمز ارز ساخت بازی‌های لاک چین و متاورس ایده جدیدی به شمار نمی رود و خالق شیبا اینو یعنی ریوشی (که فرد ناشناسی می‌باشد) از همان ابتدا آن‌ها را در آینده شیبا دیده بود. بطور کلی متاورس شیبا اینو در حال پیشرفت و توسعه است و این موضوع باعث خوشبینی بازار نسبت به آینده این رمزارز می‌شود. البته این موضوع به تنهایی کافی نبوده و باید به تمامی نکات برای تحلیل آینده این رمز ارز توجه شود زیرا بطور کلی سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کار پرریسکی به شمار می‌رود.

شیبا اینو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

نرخ رمزارز شیبا اینو

نرخ پایین و مناسب این رمزارز سبب شده است تا افراد متنوع و فراوانی اقدام به خرید و فروش این رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال نمایند. علاوه بر نرخ پایین آن، وجود بستر مناسب برای ورود هر نوع سرمایه گزاری و همچنین نداشتن پیچیدگی خاصی سبب شده است تا این رمزارز جایگاه قابل قبول و خوبی را در بازار بدست آورد. همچنین این رمزارز همیشه نوسان فراوانی را تجربه می‌کند که این امر سبب شده تا شیبااینو به بهشتی برای نوسان گیران تبدیل شده و در بازه‌ای کوتاه مدت به سودهای کلانی دست پیدا کنند.

همانطور که می‌دانید نرخ شیبا وابسته به قیمت دلار است و در اثر اخبار و رویدادهای اقتصادی و سیاسی جهانی روزانه تغییر می‌کند و با کاهش و افزایش قیمت مواجه می‌شود. بنابراین هنگام خرید و فروش این رمزارز به کلیه حوادث رخ داده داخلی و بین المللی توجه کرده و سپس اقدام کنید.

خرید و فروش رمزارز شیبااینو در وبسایت کیف پول من

با توجه به تحریم‌ها و کلاه‌برداری‌های متعدد کیف پول‌های خارجی، مطمئن‌ترین راه برای نگهداری ارز دیجیتال، وبسایت کیف پول من می‌باشد .از طریق این صرافی به راحتی می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز شیبا نمایید و برای بلند مدت نیز بدون کامزد نگهداری کنید. کیف پول من با مدیریت فرآیند باسرعت ارسال و دریافت هوشمندانه، باعث افزایش سرعت جابجایی تمامی ارزهای دیجیتال خواهد بود.

کیف پول من برترین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال می‌باشد و در کیف پول من امکان خرید و فروش بیش از 1,500 رمز ارز متفاوت وجود دارد. هم اکنون صرافی کیف پول من بیش از 1 میلیون کاربر فعال داشته و حتی در این وبسایت قادر هستید با ارز دیجیتال شارژ موبایل و بسته اینترنت بخرید و کلیه قبوض خود را نیز پرداخت کنید

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز