نحوه عملکرد سامانه جدید جستجوی شغل

سامانه جدید جست‌جوی شغل با هدف ایجاد اتصال بین کارجویان و کارفرمایان و ایجاد شفافیت در اطلاعات بازار کار راه‌اندازی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با ایجاد شفافیت در اطلاعات می‌توان بر فرایند به کار گماری و نیازهای واقعی در بازار کار نظارت کرد. این سایت دارای رزومه‌ساز آنلاین بوده و افراد با وارد کردن اطلاعات خود می‌توانند رزومه خود را ساخته و در پروفایل خود و برای کارفرماها به اشتراک بگذارند. افراد با مراجعه به سامانه می‌توانند تمامی فرصت‌های شغلی را در منطقه یا شهر خود به صورت آنلاین ببینند و از بین آنها انتخاب انجام دهند. کارفرماها نیز با مراجعه به پروفایل کارجو می‌توانند مهارت‌های او را مشاهده کرده و نیروی کار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق گفته بیرانوند در یک ماه اخیر که این سامانه به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته، حدود 31 هزار کارجو و 2 هزار و 700 کارفرما در سایت ثبت نام کرده‌اند. حدود 9 هزار معرفی‌نامه نیز از سوی کاریابی‌ها صادر شده که از این تعداد 3 هزار به کار گماری انجام شده است.

او ادامه داد: این سامانه مختص بخش خصوصی بوده و دولت قصدی برای تصدی‌گری ندارد. سامانه به‌صورت کاملا رایگان بوده و کارفرماها و کارجوها می‌توانند نیازهای خود را در آن اعلام کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “نحوه عملکرد سامانه جدید جستجوی شغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز