نبود سیستم متمرکز پرداخت از مشکلات اصلی شرکت‌ها است

پرداخت الکترونیک
لست سکند

پایانه فروش، در مجموعه سخت‌افزارهای بانکی و سیستم‌های پرداخت، پایانه‌های فروش یا کارتخوان سیار (POS) دستگاهی است، که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای، به سیستم بانکی امکان انتقال خودکار مبلغ خرید، از حساب فروشنده را فراهم می‌سازد. دستگاه‌های پایانه فروش علاوه بر امکان پرداخت، دارای عملکردهای مختلفی از جمله اعلام موجودی، دریافت صورتحساب، امکان انصراف از خرید و گزارش روزانه است، که صاحبان آن را از مزایای شعبه کوچک بانکی، برخوردار می‌کند.

بانک تجارت، شرکت خدمات مالی و بانکدااری ایرانی است، که با بیش از ۴۰سال فعالیت بانکی و سرمایه‌ای بالغ بر ۲۲۳ میلیارد ریال، دارای شبکه‌ای از ۱۴۷۱ شعبه ریالی و ۴۵ واحد ارزی می‌باشد که طبق آمار سازمان مدیریت صنعتی کشور، هلدینگ بانک تجارت یکی از ۱۰۰شرکت برتر اقتصاد ایران است. این بانک همچنین تنها بانکی است که هدف برنامه چهارم توسعه کشور در حمایت از بخش کشاورزی را محقق کرده‌است.

به گزارش کاماپرس، یکی از مشکلات شرکت‌ها و سازمان‌های فعال چند شعبه‌ای در کشور، نبود سیستم متمرکز پرداخت و دریافت برای شرکت‌های چند شعبه‌ای است. کلیه شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های حمل‌ونقل و دیگر مجموعه‌های از این دست می‌توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت در سراسر کشور و سفارش نصب دستگاه‌های پایانه فروش(pos) و دریافت امکان ثبت شناسه از این امکان بهره‌مند شوند.

بنابر گزارش دنیای اقتصاد، بانک تجارت با راه‌اندازی سرویس پرداخت متمرکز از طریق شناسه، امکان پرداخت الکترونیک برای مشتریان شرکت‌ها و سازمان‌هایی را که نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور دارند، فراهم کرده است. شرکت‌ها و سازمان‌های بخش‌های تولید، توزیع و خدمات که نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور دارند، می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش بانک تجارت و ارائه شناسه به مشتریان خود، امکان پرداخت الکترونیک متمرکز از جمله اقساط، هزینه‌های شارژ و… را در کلیه شعب خود برای آنها فراهم کنند. از جمله مزایای این سیستم، متمرکز کردن پرداخت‌ها و دریافت‌های شرکت‌های چند شعبه‌ای و امکان حسابرسی متمرکز، سریع و آنلاین حساب‌های مشتریان است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز