موی طبیعی را چند می‌خرند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

چندی پیش، یک آگهی با عنوان فروش موی طبیعی در دیوار، بحث‌برانگیز شد. حالا اما حتی در آرایشگاه‌ها اطلاعیه‌هایی مبنی بر خرید و فروش موی طبیعی دیده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روزهای پایانی سال که اکستنشن مو بازار گرمی دارد؛ بسیاری از آرایشگاه‌ها موهای طبیعی را خریداری می‌کنند و بدین ترتیب چه در سایت‌ها، چه آرایشگاه‌ها و چه حتی در گروه‌های مجازی اطلاعیه‌های «موی شما را خریداریم» یا «فروش موی طبیعی» دیده می‌شود. اما چه کسانی موی خود را می‌فروشند؟

اخبار پربازدید امروز را از دست ندهید:

به گزارش ایسنا، بیشتر کسانی که دست به فروش موهای خود می‌زنند، خانم‌هایی هستند که نیاز مالی دارند؛ حتی بسیاری از مادران با اکراه موی دختران خود را می‌فروشند. اما کسانی هم هستند که زمانی که موهای خود را کوتاه می‌کنند تصمیم به فروختن موهای خود می‌گیرند. چیزی که اهمیت دارد این است که این موها پرحجم و بدون مو خوره باشند؛ سلامت مو، شانس خرید آن را بیشتر می‌کند. بدین ترتیب، خریداران مو بیشتر از موی دختربچه‌ها یا دختران جوان استقبال می‌کنند. همچنین رنگ شیمیایی از ارزش مو می‌کاهد.

راز آسمان پایتخت

خریداران مو، در آرایشگاه‌ها برای اکستنش و تولید گلاه گیس از موها استفاده می‌کنند. آن‌ها معتقدند برای این کار، موی طبیعی از آنجا که آسان‌تر رنگ باز می‌کند، بیشتر جوابگو است. اما جالب اینکه حدود 80 درصد این موها به اروپا صادر می‌شود!

وزن و اندازه موها در قیمت‌گذاری آن‌ها اهمیت دارد؛ به گفته یک آرایشگر، مو در ابتدا به صورت کیلویی خریده می‎شود و قیمت آن در هر کیلو 600 هزار تومان است. اما بر اساس اندازه به گونه‌ای است که قیمت موی بالای 50 سانت از یک میلیون تومان شروع می‎شود و تا 10 میلیون تومان هم می‌رسد!

قیمت مو بر اساس اندازه و حجم آن است، هرچه مو بلندتر پرپشت تر باشد پول بیشتری هم پرداخت می‌شود، به همین دلیل موهای کوتاه به ندرت خریداری می‌شود چون به درد اکستنشن نمی‌خورد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز