دلار 25 هزار تومان شد

افت نرخ دلار همچنان هم ادامه دارد. امروز نرخ دلار بازار آزاد با کاهش 0.65 درصدی نسبت به روز گذشته، کانال 25 هزار تومانی را بعد از مدت‌ها تجربه کرد. پالس مثبت برجام به دلار ادامه پیدا کرده و شاید نرخ این ارز خارجی پرطرفدار را پایین‌تر هم ببرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته برخی از خبرگزاری‌ها 25 هزار تومانی شدن دلار را پیش بینی کرده بودند. گویا این روزها طی جلسات متعددی که وزیر امور خارجه کشور با مقامات کشورهای مختلف دارد، مسائل پیرامون توافق وین مورد بررسی قرار می‌گیرد. موضوع توافق برجام کاملا جدی شده و حتی روابط عمومی بانک مرکزی هم از نزدیک بودن احتمال این توافق خبر داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با این وجود همواره به فعالان بازار ارز و افراد تازه واردی که در این بازار حضور پیدا می‌کنند، گوشزد می‌شود که امکان کاهش بیشتر نرخ دلار بعید به نظر می‌رسد. در واقع به نظر قیمت دلار اثرات توافق را پیشخور کرده و کاهش بیشتر آن از نرخی که دولت در لایحه بودجه 1401 اعلام کرده، کاملا دشوار است.

ویدیوهای پربازدید امروز را ببینید:

عکس العمل بازار ساز نسبت به کاهش مداوم نرخ دلار

همچنین بازارساز هم از افت قیمت دلار استقبال کرده و به نظر علاقه‌ای ندارد که وارد این بازار شود و از کاهش قیمتی آن جلوگیری کند. هم اکنون نرخ دلار بازار متشکل هم 0.19 درصد در مقایسه با روز گذشته کم شده و به مرز 24 هزار و 540 تومانی رسیده است.

نرخ پوند و یورو هم مانند دلار در مدار کاهشی است. قیمت یورو نسبت به روز گذشته 113 تومان دیگر کاهش پیدا کرده و هم اکنون در مرز 29 هزار و 475 تومانی قرار دارد. نرخ پوند هم در مقایسه با دیروز 0.39 درصد نزول داشته و به محدوده 35 هزار و 384 تومانی رسیده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “دلار 25 هزار تومان شد

  1. امین دهقان گفته:

    من بیسواد هستم،تاحالاام دلار از نزدیک ندیدم؛فقط میدونم گرون یا ارزون شدن دلار فرقی ب حالم نمیکنه وهر روز اجناس گرونترمیشه،چرااااا بازم نمیدونم…

  2. مهران گفته:

    25 هزار تومن شده
    1000 تومن ک نشده انقد با افتخار اعلام میکنین افت دلار همچنان ادامه دارد😂

    این ریزش هم اصلاح قیمتی بیش نبوده

  3. علی گفته:

    خدا کنه بیاد پایین دلار اگر دلار بیاد پایین خیلی چیزها درست میشه به میوه فروش میگی چرا گران شده میگه دلار رفته بالا حالا چی دارن بگن جججججججج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز