قیمت دلار یک پله دیگر کاهش پیدا کرد

نرخ دلار طی یک هفته گذشته مداوم در کانال 26 هزار تا 27 هزار تومانی تغییر کرد. هنوز تکلیف برجام مشخص نشده و معامله گران هم نمی‌توانند با قطعیت درباره نرخ این ارز خارجی نظر بدهند. هم اکنون قیمت این ارز خارجی نسبت به روز گذشته 0.97 درصد کم شده و به محدوده 26 هزار و 740 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار بازار متشکل هم از این شرایط تاثیر پذیرفته و با افت 0.3 درصدی که نسبت به روز قبل داشته در مرز 25 هزار و 61 تومانی قرار گرفته است. اخبار منتشر شده درباره مذاکرات وین و تاکید طرف‌های مذاکره کننده برای مشخص شدن نتیجه برجام باعث شده تا بازار دلار نوساناتی اندک داشته باشد. در واقع تحت این شرایط، نرخ دلار نه توان افزایش را دارد و نه زمینه‌های کافی برای کاهش بیشتر قیمت آن فراهم است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به نظر طی ماه فوریه نتیجه نهایی برجام مشخص خواهد شد. کارشناسان امور سیاسی معتقدند که اگر در ماه فوریه نتیجه توافق برجام مشخص نشود، احتمالا بازگشت به مذاکرات هسته‌ای دشوار خواهد بود. در این صورت بازار ارزی کشور هم دچار تلاطم زیادی خواهد شد.

همچنان طرف‌های شرکت کننده در مذاکرات برجام اعلام می‌کنند که هنوز برخی از مسائل مهم در مذاکرات برجام حل نشده و طرفین در تلاش هستند تا این چالش‌ها از بین برود.

نرخ دلار تا پایان سال چقدر خواهد شد؟

به نظر کارشناسان ارزی کشور چه مذاکرات برجام به نتیجه برسد و چه نرسد، با توجه به تورم 40 درصدی موجود در کشور، قیمت این ارز خارجی بین 26 تا 29 هزار تومان نوسان پیدا خواهد کرد.

قیمت پوند و یورو هم امروز کاهش پیدا کرد. نرخ یورو با افت 323 تومانی نسبت به دیروز، 30 هزار و 408 تومان شد. قیمت پوند هم در مقایسه با روز قبل 396 تومان کم شد و به مرز 36 هزار و 240 تومانی رسید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز