مهلت ثبت نام در پیش فروش سایپا امشب تمام می‌شود

لست سکند

دی ماه 1400، سایپا پیش‌فروش یک ساله خودروهای شاهین، انواع کوییک، ساینا و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل آغاز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهلت متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه شانزدهم دی ۱۴۰۰ به صورت شبانه روزی از طریق سایت سایپا آغاز شد و تا امشب، مصادف با پایان شنبه 18 دی ماه به پایان می‌رسد؛ سپس قرعه کشی سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در پیش فروش یک‌ساله از خرداد تا مرداد ۱۴۰۱ و در پیش فروش مشارکت در تولید بهمن و اسفند ۱۴۰۱ است.

راز آسمان پایتخت

محصولات ارائه شده در این دو طرح شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ هستند.

در زمینه خودرو بیشتر بخوانید:

پیش فروش دی ۱۴۰۰ سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است. در این دو طرح خودروها با پیش پرداخت علی‌الحساب عرضه می‌شوند؛ به طوری که شاهین G با پیش پرداخت 171 میلیون و 896 هزار و 500 تومان ، کوییک S با پیش پرداخت 91 میلیون و 139 هزار و 500 تومان و کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت  87 میلیون و 847 هزار و 500 تومان عرضه شده اند.

همچنین پیش‌پرداخت کوییک گیربکس معمولی 82 میلیون و 919 هزار تومان و ساینا S 83 میلیون و 789 هزار تومان است. سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب 73 میلیون و 505 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مهلت ثبت نام در پیش فروش سایپا امشب تمام می‌شود

  1. رضا گفته:

    از شرکت سایپا نخرید که حتما سرتان کلاه میگذاره همین بلا یک سال پیش سر همه حواله دارانش آورده از شما عاجزانه میخوام قبل از ثبت نام حتما تحقیق کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز