فروش زمستانه ویژه خودرو FMC SX5 فردا موتورز آغاز شد

لست سکند

فردا موتورز در ادامه طرح‌هاي فروش فصلي خود شرايط جديد عرضه خودرو FMC SX5 را اعلام كرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طرح فروش زمستانه فردا موتورز خودرو  کراس اور FMC SX5 هم به صورت نقدی و هم اقساطی ارائه شده است. در خريد نقدي متقاضيان مي‌توانند با پرداخت 40 درصد قيمت خودرو به مبلغ 299 میلیون و 600 هزار تومان، از تخفيف خريد نقدي 47 ميليون توماني بهره‌مند شوند. تحويل خودرو با اين شرايط فروش 120 روز كاري خواهد بود.

متقاضيان خريد اقساطي خودرو هم مي‌توانند محصول مورد نظر خود را با اقساط متنوع 18 و 24 ماهه بدون کارمزد و تحويل 120 روزه خريداري كنند.

راز آسمان پایتخت

فردا SX5 دومین محصول مونتاژی شرکت خودروسازی فردا است که با داخلی سازی ۲۰ درصد به خط تولید این شرکت آمده و در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می‌گیرد. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری ۴A92 میتسوبیشی مجهز است که ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی فردا SX5 می رساند. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

در زمینه خودرو بخوانید:

فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و… از دیگر امکانات این خودرو به شمار می‌روند.

مرتبط با : فردا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز