«ملل» قصد افزایش سرمایه مجدد دارد

سرمایه
لست سکند

مؤسسه اعتباري ملل در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسكريه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسكري (ع) فعاليت خود را آغاز نمود و در سال 1373 با شكل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولين تعاوني اعتبار آزاد در سطح كشور مجوز فعاليت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عمليات خود را به سراسر كشور گسترش داد و همزمان پيگيري هاي لازم را جهت اخذ مجوز فعاليت تحت عنوان مؤسسه مالي و اعتباري عسكريه از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران آغاز نمود به طوري كه در زمان رياست مرحوم دكتر نور بخش دستور ايشان به مرحوم دكتر زرين قلم در جهت تسريع صدور مجوز ابلاغ شده است.

به گزارش کاماپرس، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام موسسه اعتباری ملل به اتمام رسید و با انجام مراحل قانونی این افزایش سرمایه به ثبت خواهد رسید. پس از این مرحله و با اخذ مجوز از بورس و بانک مرکزی، موسسه ملل برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اقدام خواهد کرد. افزایش سرمایه این شرکت در این مرحله از ۶۰۶ میلیارد تومان به یک‌هزار میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۹۴ میلیارد تومان بود که ۱۹ مرداد، مهلت استفاده از حق تقدم به اتمام رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، این مهلت از تاریخ ۲۲ خرداد آغاز شده بود. براساس صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای موسسه اعتباری ملل برای سه ماه ابتدای سال‌جاری که هنوز حسابرسی نشده است، سپرده‌های دیداری و مشابه ۹۵درصد، سپرده‌های پس‌انداز و مشابه ۲۱درصد رشد داشته است. سایر سپرده‌ها نیز ۶۹ درصد با رشد همراه بوده است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری ملل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز