معروف ترین مراکز خرید در تور قطر برای پرسه زنی خانم‌ ها

تور قطر-کاماپرس

خرید و پاساژگردی یکی از لذت‌بخش‌ترین جنبه‌های سفر است که خانم ها را بیش از هر چیز هیجان زده می‌کند. مراکز خرید قطر مجموعه‌ کاملی از فروشگاه‌های مختلف و مجذوب‌کننده هستند و می‌توان به راحتی هر چیزی را از آن جا تهیه کرد و در نتیجه بهشت عاشقان پاساژگردی محسوب می‌شوند.

در این مراکز خبری از فودکورت‌های بی‌کیفیت نیست. رستوران‌های مجلل و لوکس طیف متنوعی از غذاها را برای گردشگران فراهم می‌کنند و می‌توانند خستگی پاساژگردی را از بین ببرند. آژانس گردشگری هورامان گشت با پکیج‌های مختلف تور دوحه قطر تحربه به یادماندنی را برای مسافران به یادگار می‌گذارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مرکز خرید معروف قطر می‌پردازد:

مرکز خرید مال آو قطر

یکی از برجسته‌ترین دیدنی‌های قطر، مال آو قطر است که با وسعت 500 هزار متر مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید قطر محسوب می‌شود. مال آو قطر برای دوستداران خرید چیزی فراتر از یک بهشت محسوب می‌شود.

در حدود 500 فروشگاه و غذاخوری در این مرکز واقع شده است که می‌تواند خانم‌ها را برای یک روز کامل سرگرم کند.

راز آسمان پایتخت

مال آو قطر بعد از تاسیس در سال 2016، نمایندگی‌های مختلف از معروف‌ترین برندهای بین‌المللی مانند آدیداس، آلدو و برشگا را جذب کرده است. علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، سینما و بولینگ از سرگرم‌کننده‌ترین مراکز تفریحی این مرکز خرید محسوب می‌شوند.

مراکز خرید قطر-کاماپرس

فستیوال سیتی دوحه

یکی از خیره‌کننده‌ترین مراکز خرید دوحه که خانم‌ها می‌توانند ساعات زیادی در آن به گردش و خرید بپردازند، فستیوال سیتی دوحه است. این مرکز خرید مساحتی در حدود 600 هزار متر مربع دارد و از نظر عده‌ای بزرگ‌ترین مرکز خرید در قطر است.

مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه یکی از بهترین انتختاب‌ها برای گردش و سیاحت خانوادگی است. بسیاری از برندهای معروف مانند هاروی نیکولز و دیور را در این مرکز خرید شعبه دارند.

برای خانم‌هایی که تمایل به صرف یک غذا فوق‌العاده بعد از پاساژگردی دارند، انتخاب‌های متعدد و فوق‌العاده‌ای مانند چیزکیک فکتوری و ناندو را دارند. سینما چهار بعدی این مرکز خرید، فرصت مناسبی برای کودکان در طی پاساژگردی ایجاد می‌کند.

ویلاجیو مال

ویلاجیو مال یکی از بهترین مراکز خرید در دوحه است که مساحتی در حدود 36 هزار متر مربع دارد. معماری این مرکز خرید از هنر ونیزی الهام‌ گرفته شده است. چیزی که باعث افزایش جذابیت این مکان شده است،کانال واقعی است که از بین مراکز خرید می‌گذرد و یک تجربه جادویی واقعی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

در این پاساژ بیش از 200 فروشگاه مختلف با برندهایی مثل لویی ویتون، دولچه و گابا، گوچی و دیور وجود دارد که می‌تواند یک تجربه خرید به یاد ماندنی برای خانم‌ها رقم بزند.

بازدیدکنندگان می‌تواند از تجربه گوندولا سواری در کانال این مرکز خرید لذت ببرند. ویلاجیو مال برای برای یک تجربه خانوادگی لذت‌بخش انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

مرکز خرید در قطر-کاماپرس

لاگونا مال

مرکز خرید لاگونا در دوحه یکی از بهترین و پربازدیدکننده‌ترین مراکز خرید قطر محسوب می‌شود. در این فضا نیمکت‌ها و سایه‌بان‌هایی با طراحی معماری بی‌نظیر برای استراحت بازدیدکنندگان وجود دارد که می‌توانند خستگی در کنند.

بیش از 160 فروشگاه در این پاساژ وجود دارد و تقریبا هر چیزی که گردشگران به دنبال آن هستند، می‌توانند از این مرکز خرید تهیه کنند.

یکی از نکات مثبت این مرکز خرید این است که دارای دو هزار جا پارک است و به راحتی قادر به کنترل حجم زیادی از بازدیدکنندگان است. علاوه بر فروشگاه‌های خرید، مراکز تفریحی و سرگرمی متعددی در این پاساژ برای صرف اوقات خانم‌ها وجود دارد.

سیتی سنتر دوحه

سیتی سنتر دوحه را به راحتی می‌توان به عنوان یک پلتفرم جهانی برای برندهای مختلف مد در نظر گرفت. لباس‌های برند، دکور منزل، سیسمونی نوزاد، وسایل ورزشی و سایر وسیله‌ها را به راحتی می‌توان از فروشگاه‌های مرکز خرید سیتی سنتر دوحه خریداری کرد.

علاوه بر یک تجربه خرید فوق‌العاده، این مرکز خرید دارای یک سالن بولینگ، سینما و تفریحات ورزشی است و می‌تواند فرصت مناسبی برای سرگرمی ایجاد کند. سیتی سنتر در کل دارای 14 مجموعه سینما و 38 رستوران است و یک انتخاب مناسب برای پرسه‌زنی و سیاحت خانم‌ها محسوب می‌شود.

مرکز خرید قطر-کاماپرس

تور قطر با هورامان گشت

آژانس مسافرتی هورامان گشت دارای بیشاز 10 سال فعالیت و تخصص در برگزاری تورهای داخلی و خارجی است. این مجموعه با برگزاری تورها به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث کاهش هزینه‌های سفر برای گردشگران می‌شود.

این مجموعه تورهای ترکیبی به تعداد روز و شهرهای مختلف دنیا را به دلخواه مسافرین برگزار می‌کند. گردشگران برای تجربه یک سفر خاطرانگیز به قطر می‌توانند از طریق سایت هورامان گشت اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز