معرفی چند برند خوب برای تعمیر و خرید کامپیوتر ، مینی کامپیوتر و لپتاپ با گارانتی معتبر

لست سکند

همگام با پیشرفت صنایع دیجیتال، بر تنوع آن‌ها نیز افزوده می‌شود و این تنوع ممکن است هنگام خرید برای کاربران و مشتریان، سردرگمی به بار آورد. به همین خاطر است که افراد خبره همیشه توصیه می‌کنند خرید کامپیوتر ، خرید مینی کامپیوتر و خرید لپ تاپ از مراکزی صورت بگیرد که بهترین خدمات کامپیوتری را انجام می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از این رو در ادامه علاوه بر پرداختن به نکات لازم برای یک خرید خوب، چند برند و مرکز معتبر جهت پشتیبانی کامپیوتری همراه با گارانتی معتبر، معرفی می‌شوند؛

خرید کامپیوتر

گام اول برای تهیه یک سیستم کامپیوتر، بودجه است. اما پس از آن، کاربران باید به نیاز خود نیز توجه کنند تا بر اساس آن قطعات را انتخاب کنند. تنوع کاربری از کامپیوتر می‌تواند شامل گیمینگ، رندرینگ، شبیه سازی، هوش مصنوعی و یا کاربری ساده اداری باشد و کاربران بر اساس انتظاراتی که از سیستم دارند، می‌توانند لوازم جانبی کامپیوتر را گزینش کنند. درواقع، هر کاربر می‌تواند بخشی از یک سیستم را به دلخواه خود تغییر دهد و یا برای افزایش و کاهش قیمت، قطعه‌ای را با قطعه‌ای دیگر جایگزین کند.

راز آسمان پایتخت

اما یک نکته مهم که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، این است که بر روی بسیاری از قطعات کلمه گیمینگ مشاهده می‌شود اما لزوما به معنای قطعه مناسب بازی نیست؛ بلکه شرکت‌های تولید کننده از کلمه گیمینگ بیشتر برای تبلیغات و برندینگ استفاده می‌کنند و همیشه بده این معنا نیست که چون نام قطعه حاوی کلمه «گیمینگ» است، پس فقط مخصوص بازی طراحی شده! یا اگر نام گیمینگ بر روی آن نیست، پس نمی‌توان با آن بازی‌های ویدیویی انجام داد.

نکته بعدی اینکه در برخی سیستم‌ها، مادربرد‌ها مجهز به اتصال وای‌فای هستند. تمام این مادربرد‌هایی که Wi-Fi دارند مجهز به ارتباط بلوتوث هم هستند. مادربرد‌هایی که Wi-Fi ندارند، برای اتصال به اینترنت نیاز به اتصال LAN یا تهیه دانگل وایرلس دارند.

خرید کامپیوتر کوچک

انواع مینی کامپیوتر یا کامپیوتر کوچک، در کنار مصرف برق پایین با ابعاد بسیار کوچکشان، فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و با کاهش هزینه‌های مصرف برق، تعمیر و نگهداری راحت‌تری نسبت به کامپیوتر‌های شخصی و ال این وان ها دارند. در واقع، تعمیر کامپیوتر کوچک درد سر کمتری دارد. از دیگر مزایای کامپیوتر کوچک این است که نصب و راه‌اندازی آن و جایگذاری رم و هارد کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد.

نکته‌ای که هنگام سفارش مینی کامپیوتر باید به آن توجه کرد، این است که خرید مینی پی سی، کاربران را صاحب نمایشگر، کیبورد و موس نمی‌کند؛ بلکه کاربران باید آن‌ها را جداگانه تهیه کنند.

گفتنی است که هنگام خرید این لوازم جانبی، مثلا صفحه نمایش باید دقت شود که قابلیت سازگاری با پورت HDMI را داشته باشد. کیبورد و موس نیز باید دارای کابل USB باشند. لازم به ذکر است که همه چیز در مینی پی سی ها قابل ارتقا نیست. تنها چیزی که قابلیت ارتقا را دارد رم و هارد دیسک مینی پی سی است.

خرید لپ تاپ

گرچه اکنون با ظهور مراکز مورد اطمینان، تعمیر لپ تاپ بسیار راحت‌تر از گذشته شده، اما همچنان باید در خرید این محصول دقت کرد. اندازه صفحه نمایش از لحاظ قابلیت استفاده و قابلیت حمل، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد. دیگر اینکه پردازنده، رزولوشن و فضای ذخیره‌سازی نیز در انتخاب لپ تاپ تاثیرگذار هستند. عمر باتری از دیگر نکاتی است که می‌تواند کیفیت لپ تاپ را تعیین کند.

با توجه به این نکات، در ادامه این مطلب مراکز معتبری برای خرید این لوازم همچون مینی کامپیوتر با کیفیت و همچنین تعمیر و عیب یابی کامپیوتر معرفی خواهند شد. برخی از این مراکز، علاوه بر تعمیر مینی کامپیوتر ، خدماتی چون خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک و  تعمیر آنلاین کامپیوتر را نیز ارائه می‌دهند؛

رایانه کمک

اصلی‌ترین خدمات رایانه کمک، پشتیبانی و خدمات کامپیوتری از راه دور است و کاربران در هر زمان اگر با مشکل کامپیوتری خاصی روبرو شوند، می‌توانند از کارشناسان فنی کامپیوتری ما مشاوره دریافت کرده و به‌سرعت مشکل دیوایس را رفع کنند.

همچنین می‌توانید از خدمات تعمیر و عیب‌یابی کامپیوتر و لپ‌تاپ در منزل بهره‌مند شوید و با ثبت سرویس کارشناسان در محل حاضر شده و مشکل کامپیوتر شما را رفع می‌کنند.

فوران تیما

در میان مینی کامپیوتر ها (مینی پی سی)، برند هترون عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. این برند انواع مینی کامپیوترهای با کیفیت، کم مصرف و با دوام ارائه داده است. هترون با انتخاب قطعات داخلی از برندهای برتر، در کنار گارانتی معتبر فورتیم به خریداران خود اطمینان خاطر می‌دهد. در حال حاضر مینی کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر هترون در سازمان های بسیار بزرگ مانند بانک ها و ارگان های دولتی استفاده می‌شود.

ناوک

مجموعه ناوک با شعار « رضایت شما، هدف و باور قلبی ما» در زمینه تعمیر لپ تاپ فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است تا رضایت مشتری را در بالاترین حد ممکن جلب کند و برای این کار از ارائه بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت بهره می‌برد. برای تعمیر لپ تاپ خود میتوانید با شماره تلفن ۸۸۶۴۵۴۷۵ تماس حاصل فرمایید.

مرتبط با : رایانه کمکفوران تیماناوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز