معرفی مدل های مختلف لاستیک بارز تیبا + قیمت لاستیک بارز

لست سکند

گروه صنعتی بارز، تایرهای با کیفیتی را برای انواع خودروهای سواری، SUV، تجاری، باری، اتوبوسی، کشاورزی و راهسازی تولید می‌کند. این مجموعه توانسته رضایت 74 درصدی مشتریان خود را به دست بیاورند و در بین برندهای ایرانی به لحاظ کیفیت و محبوبیت، صدرنشین باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تایرهای سواری بارز تنوع زیادی دارد و طیف کاملی از عملکردهای مورد نیاز یک تایر را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. لاستیک بارز تیبا نیز در 4 مدل مختلف تولید شده و در ادامه، به شرح جزئیات هر کدام از مدل‌ها پرداخته می‌شود.

لاستیک بارز تیبا مدل Brilliant (P660)

سایز 13R70/175 محصولات بارز برای خودروهای ریو، تیبا، پژو روآ و دوو سیلو مناسب است. طرح رویه این لاستیک برای راحتی بیشتر سرنشینان با صدای کم طراحی شده است و دوام و عملکرد بسیار بالایی دارد. آرایش بلوک‌های این طرح موجب فرمان‌پذیری عالی خودرو شده و تعادل ماشین را در هنگام رانندگی در مسیرهای پر پیچ و خم حفظ می‌کند. طراحی یک شیار مرکزی و دو شیار محیطی در لاستیک Brilliant باعث می‌شود تا آب از سطح تماس به راحتی خارج شده و قابلیت ترمزگیری در سطوح خیس افزایش یابد. این لاستیک چهارفصل بوده و باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می‌شود.

لاستیک بارز تیبا مدل Wintertech (P642)

لاستیک Wintetech مناسب فصل زمستان است و طرح رویه آن برای رانندگی در جاده‌های لغزنده و برفی طراحی شده است. طراحی این تایر جلوی انباشته شدن برف بر روی لاستیک را می‌گیرد و باعث افزایش فرمان‌پذیری خودرو می‌شود. سایزهای دیگر لاستیک Wintertech برای انواع خودروهای سواری مناسب است. به علاوه، این تایر دارای طراحی جهت‌دار بوده و عملکرد بسیار خوبی را در دماهای زیر صفر درجه دارد. صدای کم و دوام بالا از دیگر مزیت‌های این تایر به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

لاستیک تیبا مدل Aleria (P601)

این طرح لاستیک بارز در سایزهای مختلف برای انواع خودروهای سواری تولید می‌شود. طراحی تایر Aleria باعث افزایش راحتی سرنشینان و فرمان‌پذیری خودرو شده است. این لاستیک یک طراحی 3 شیاره دارد و که باعث می‌شود خاصیت آب پیمایش آن افزایش یابد. این مدل از لاستیک‌های بارز در محیط‌های برفی و مسیرهای خشک قابل استفاده است. استفاده از تایر Aleria در کاهش مقاومت غلطشی تایر تاثیر بسزایی دارد.

لاستیک بارز تیبا مدل OPTIDRIVE PLUS (P680)

این تایر چهارفصل، دارای بیشترین انعطاف در مسیرهای پر پیچ و خم است. طراحی این لاستیک باعث مقاومت سایشی بالا و افزایش طول عمر آن شده است. صدای کم، کاهش مصرف سوخت، ترمزگیری عالی و قابلیت آب پیمایش خوب از دیگر مزایای تایر OPTIDRIVE PLUS است.

خرید لاستیک بارز تیبا

فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش نزدیک به 20 سال تجربه در زمینه صنعت لاستیک و رینگ در بازار ایران را دارد و این مجموعه توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. تیم متخصص لاستیک فروش اطلاعات خود را به صورت کاملاً رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و خریداران می‌توانند بدون هیچگونه دردسر یا اتلاف زمان، لاستیک مورد نظر خود را از فروشگاه لاستیک فروش تهیه فرمایند.

در جدول زیر، قیمت یک جفت لاستیک بین همکار در بازار تهران از مجموعه لاستیک فروش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز