مطالعه مقالات میلگرد در وبلاگ آهن ملل چه مزیتی دارد؟ + قیمت روز آهن آلات 7 دی ماه 1401

استفاده از میلگردها در ساختمان‌سازی اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که وجود میلگرد در بتن باعث افزایش مقاومت سازه در برابر نیروی کششی می‌شود. افزایش مقاومت کششی، سازه را در برابر زلزله حفظ می‌کند و امنیت ساکنان را به همراه خواهد آورد. اما میلگردها انواع مختلفی دارند و دانستنی‌های زیادی درباره این محصول وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میلگرد در دو نوع ساده و آجدار و با استانداردهای A1، A2، A3 و A4 تولید می‌شود. متاسفانه همواره برخی از افراد سودجو محصولات تقلبی را به دست مشتریان می‌رسانند که این اتفاق ضررهای مالی و جانی زیادی به همراه خواهد داشت. اما چگونه می‌توان میلگرد اصل را تشخیص داد؟ مقالات میلگرد در وبلاگ آهن ملل به خریداران بازار آهن و مهندسان کمک می‌کند تا هر اطلاعاتی را که درباره این مقطع نیاز دارند، به دست بیاورند. این مطلب به بررسی راه‌های تشخیص میلگرد اصل می‌پردازد.

بررسی پلاک شناسایی

توجه به پلاک شناسایی میلگرد، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش تشخیص میلگرد اصل است. این پلاک‌ها بر روی بندل و به صورت فلزی یا برچسب نصب شده‌اند. مواردی مانند تاریخ تولید، شماره شناسایی محصول، گرید، وزن بندل، استانداردها و… بر روی این پلاک درج شده است.

راز آسمان پایتخت

وزن میلگرد

مطابقت وزن میلگرد خریداری شده با جدول اشتال میلگرد یکی دیگر از راه‌های تشخیص میلگرد اصل از تقلبی است. معمولاً وزن میلگردهای اصل تفاوت بسیار کمی با وزن استاندارد دارند و وجود اختلاف زیاد در وزن، نشان‌دهنده تقلبی بودن میلگرد است.

بررسی علائم اختصاری میلگرد

هر محصول دارای علامت اختصاری است و خریداران می‌توانند با توجه به این علائم از اصالت کالای خود مطمئن شوند. این علائم، نشان‌دهنده نام کارخانه تولیدکننده است و گاهی نیز ممکن است روش تولید میلگرد نیز درج شده باشد. نکته مهم این است که علائم اختصاری باید به صورت برجسته بر روی میلگرد حک شده باشد.

روش‌های دیگری نیز مانند بررسی رنگ میلگرد می‌تواند راهگشا باشد. اطلاع از انواع استانداردهای میلگرد، انواع تست‌ها، تفاوت انواع مختلف میلگرد و… همگی می‌توانند برای خریداران، مهندسان و حتی عموم مردم اهمیت داشته باشد. مطالعه مقالات میلگرد در وبلاگ آهن ملل برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

قیمت روز آهن آلات

روند افزایشی قیمت روز آهن‌آلات که از اواسط آذر ماه آغاز شد همچنان ادامه دارد. این افزایش قیمت در بسیاری از زیرمجموعه‌های بازار آهن مشهود است. آنچه که در حال حاضر در بازار آهن‌آلات اتفاق می‌افتد به عوامل متععدی بستگی دارد. روند افزایشی نرخ ارز و قطعی گاز تولیدکنندگان از جمله مهم‌ترین دلایل نوسانات بازار آهن‌آلات به شمار می‌رود.

قیمت روز آهن‌آلات در جدول زیر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز